خط کشی معابر شهر بافق انجام شد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 28 شهریور 1394
SONY DSC

SONY DSC

 

مسئول روابط عمومی شهرداری بافق گفت: پروژه خط کشی ترافیکی معابر اصلی سطح شهربافق اجرا شد.

علی اصغر موفق به اجراي عمليات خط كشي معابر اصلي و فرعي شهر اشاره كرد و گفت: خط كشي راه ها از علائم ترافيكي مهم محسوب مي شود كه نقش موثری در كاهش سوانح رانندگي و ايمني شهروندان داشته و تاثير بسزايي در روان سازي ترافيك دارد.

وي ادامه داد: کنترل ترافیک، فراهم آوردن محوري قابل رويت در طول شبانه روز، تسهيل در امر عبور و مرور رانندگان و زیبا سازی معابر شهر از اهداف اجرای این پروژه می باشد.

موفق با بیان این که خط كشي ها به طول بيش از25 كيلومتر در اکثر معابر شهر انجام شده است افزود: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 390 میلیون ریال تامین و هزینه شده است.

مسئول روابط عمومی شهرداری بافق همچنین به عملیات رنگ آمیزی سنگ جدو ل معابر سطح شهر اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور زیبا سازی معابر سطح شهر و با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون ریال در حال انجام می باشد.

موفق ادامه داد: رنگ آمیزی پایه های روشنایی بلوار های امام علی(ع)، بلوار انقلاب و میدان غدیر هم از دیگر اقدامات شهرداری بافق در راستای زیبا سازی معابر شهر می باشد.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
عبداله این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 30 شهریور 1394 - 9:55 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بابا این بلواری که از میدان قاضی به میدان آبشار امتداد داره هیچ دوبرگردانی نداره حداقل در تقاطع امام رضا یه دور برگردان بزارید تا خودروها مجبور نشن کل بلوار رو برن و دور بزنن.

You cannot copy content of this page