مهرداد باباییان” سمت ریاست اداره ورزش و جوانان بافق را نپذیرفت

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
شنبه - 4 مهر 1394

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان یزد:

“مهرداد باباییان” سمت ریاست اداره ورزش و جوانان بافق را نپذیرفت

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گفت: مهرداد باباییان به عنوان رییس جدید اداره ورزش و جوانان بافق انتخاب شد. اما به دلیل انتخاب فرزندش برای آکادمی فوتبال سپاهان اصفهان از پذیرفتن ریاست صرفنظر کرد.

مسعود شریعتی در گفتگو با خبرنگار ” بافق فردا” اظهار داشت: مهرداد باباییان به عنوان ریاست جدید اداره ورزش و جوانان انتخاب شد. اما به دلیل انتخاب فرزندش برای آکادمی فوتبال سپاهان اصفهان این سمت را نپذیرفت. هماهنگی های لازم در این رابطه با فرمانداری و شورای آموزش و پرورش انجام گردید و قرار بر این بود تا در روز شنبه 4 مهرماه مراسم تودیع و معارفه برگزار شود. اما به یکباره وی اعلام کرد نمی تواند در خدمت اداره ورزش و جوانان باشد. و از این بابت نیز عذرخواهی نمود.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که احداث سه زمین چمن شهرستان به کجا رسید بیان کرد: سنگ آهن تمایلی به مالکیت ندارد. اداره ورزش و جوانان خود وارد عمل شده و مالکیت زمین را متقبل شده است. در محله مهدیه دو زمین پیش بینی شده که امیدورایم با مشارکت و همراهی مردم اقدامات اولیه انجام شود. و در اولین فرصت ساخت این زمین ها آغاز گردد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان در بخشی دیگر ازسخنان خود در پاسخ به سوال خبرنگار ما درزمینه این که چرا در برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان بافق کوتاهی می شود گفت: اداره هر شهرستان موظف است مراسم تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان و قهرمانان خود را برگزار کند. امیدواریم با انتصاب ریاست جدید اداره این امر محقق شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 4 مهر 1394 - 5:45 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

یکی زمین محله قلعه چطور شد

ورزشکار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 5 مهر 1394 - 8:34 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
مدیرکل اداره ورزش بسه دیگه لطفاحالادیگه فکری بحال ورزش بافق بکنیدتعدادی اومدن دارن هرکارخودشون میخان میکنن

You cannot copy content of this page