کلاس “مهارت قصه گویی” ویژه مادران برگزار شد.

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
پنج‌شنبه - 23 مهر 1394
لاس “مهارت قصه گویی” ویژه مادران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های شهرستان بافق،به مناسبت هفته ملی کودک کلاس مهارت قصه گویی ویژه مادران چهارشنبه 10 صبح در کتابخانه محمد مفیدی با حضور مادران عضو کتابخانه  ازقشرمختلف و رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بافق برگزار شد.
در این مراسم زهرا دهستانی،رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  شهرستان بافق به بیان نکاتی به لذت های قصه گویی پرداخت.
وی اظهار كرد: یک سوم قرآن قصه است و خداوند تمام پیام های خود را بصورت داستان بیان کرده است.در همه جوامع، بخش مهمي از تعليم و تربيت کودکان به عهده قصه است و هرچه استفاده از داستان هاي مناسب براي کودکان بيشتر باشد، تأثير آن ها در فرآيند يادگيري و ياد دهي افزون تر خواهد بود و دستيابي به اهداف، بهتر و سهل تر مي شود.
 وي تصريح كرد: قصه گویی یک هنر است.اگر مادران توان قصه گفتن ندارند از قصه خوانی شروع کنند و کم کم قصه خوانی و قصه گویی را بصورت یک رسم خانوادگی رواج دهند.
 وي ادامه داد: براي آشنايي با معيارهاي انتخاب قصه مناسب، بايد اصول قصه و ساختار آن را شناخت، سپس با تجزيه و تحليل هر قصه از نظر عناصر ساختاري، قصه را براساس موقعيت و شرايط محتواي آموزشي، مورد استفاده قرار داد.
 
در پایان مراسم از اعضا خواسته شد انتقادات و پیشنهادهای  خود را اعلام کنند که همگی خواستارمجدد برگزاری دوره آموزشی قصه گویی برای مادران بودند.
 

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
فاطمه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 25 مهر 1394 - 6:14 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

عالی بود امیدوارم که ادامه داشته باشه

دوست این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 26 مهر 1394 - 2:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اگه میشه قبلش اطلاع رسانی از طریق پیامک انجام بشه تا مادران اطلاع یابند.

You cannot copy content of this page