جوانان خودجوش و بدون هیچ چشمداشتی در این غرفه فعالیت دارند

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 29 مهر 1394

مسئول غرفه فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی (ره):
جوانان خودجوش و بدون هیچ چشمداشتی در این غرفه فعالیت دارند
مسئول غرفه فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شيخ محمد تقی بافقی (ره) گفت: افرادی که در این غرفه فعالیت دارند با انگیزه و هدف مقدس کار می کنند.
محمد علی برزگری در گفتگو با خبرنگار”بافق فردا”اظهار داشت: غرفه فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شيخ محمد تقی بافقی (ره) نزدیک به یک سال شروع به فعالیت نموده است.
وی افزود: نامگذاری این غرفه به منظور بزرگداشت یاد و خاطره اسوه استقامت و اولین مدافع حرم است.
برزگری ادامه داد: شیخ محمد تقی بافقی یکی از آمرین امر به معروف و نهی از منکر است. او مدافع اسلام و واژه امر به معروف و نهی از منکر می باشد.
مسئول غرفه فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمد تقی خاطر نشان کرد: جوانان که اکثریت دانشجویان دانشگاهها هستند به صورت خودجوش در این غرفه فعالیت می کنند. آنها از کسانی هستند که سوابق فرهنگی بالایی در دانشگاه های مختلف دارند.
وی اضافه کرد: جمع آوری کلیپ ها براساس حجم و محتوا، تاثیرگذاری، روشنفکری، سبک زندگی، حجاب، جنگ نرم و…. از کارهای جوانان بوده که نزدیک به چندین ماه برای این کار وقت صرف شده است.
برزگری ضمن تشکر از حضور و بازدید مسئولین از غرفه فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی بیان کرد: فرماندار، بخشدار، رییس اداره تبلیغات اسلامی، رییس اداره آموزش و پرورش و معاونت شرکت سنگ آهن از غرفه بازدید نمودند. و قول های مساعدی در رابطه با رفع مشکلات داده شد. که امیدواریم این قول ها محقق شود. و غرفه در آینده گستردگی بیش از این داشته باشد.
وی گفت: پوسترهای پیرامون حجاب و عفاف طراحی و هر روز قبل از نماز مغرب و عشا در یکی از مساجد سطح شهر نصب می شود. همچنین پوسترهای دیگری هر روز صبح با همکاری اداره آموزش و پرورش در مدارس توزیع می گردد.
مسئول غرفه فرهنگی عنوان کرد: برنامه ها باید تاثیر گذار باشد نه آنکه صرفا چراغی روشن شود. چراغ باید با نور و هدایتگری همراه باشد.
محمد علی برزگری ادامه داد: این غرفه با 12 نفر به صورت مستقیم و 20 نفر به صورت غیر مستقیم فعالیت می کند. یکی از نقاط مثبت این است که میانگین سنی جوانان فعال غرفه به 26 سال هم نمی رسد. و با انگیزه و هدف مقدس کار می کنند. اصلی ترین مورد توانمندی جوانان است که قادر به فعالیت های از جمله ساخت کلیپ، طراحی پوستر و… می باشند.
وی عنوان کرد :باید آگاه بود که دشمنان اسلام با ارائه ابزارهای جذاب و مختلف جوانان را جذب می کنند لازم است طریق همان ابزارها جوانان را هدایت کرد.
مسئول غرفه فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی ادامه داد: اکر حمایت و پشتیبانی در این راه وجود داشته باشد کار رونق و گستردگی بیشتری پیدا می کند. و در غیر این صورت باید عصا زنان راه رفت.
محمد علی برزگری گفت: عباسعلی محمدی، امیر بابایی، امیر دهقان، محمد ابوترابی، یاسر فتاحی، محسن دانشی، حسین حیدری، محمد صادق فتاحی، میثم دهقانزاده، سید محمد عباس زاده، عباس قانعی، سید محمد مهدی میر ابوالقاسمی، مسعود زحمتکش، مهدی کوشکی، سجاد گلشن و محمد مهدی دهقان از کسانی هستند که ما را در این راه یاری می نمایند.

 

1

 

 

2

 

 

3


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 29 مهر 1394 - 2:47 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اجرتون با سید وسالار شهیدان

You cannot copy content of this page