بسیجیان باید پرچمدار روشنگری باشند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 1 آبان 1394

حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع:

بسیجیان باید پرچمدار روشنگری باشند

حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع در نشست روشنگری با موضوع استکبار ستیزی که با حضور خواهران بسیجی شهرستان بافق برگزار شد گفت: بسیجیان به دور از افراط و تفریط در برابر نقشه های دشمن هم افق با رهبر و فرمانده خود نباید از آرمان های انقلاب دور شوند و باید پرچمدار روشنگری باشند.

به گزارش خبرنگار “حوزه شهدای خواهر” مهدوی ارفع در این نشست با یادآوری ابعاد عرفانی، سیاسی و تربیتی و همچنین تامل و اندیشه در نهضت و عاشورای حسینی که باید مورد توجه قرار بگیرد بیان داشت: این ابعاد نشان دهنده ی عظمت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان و جامعیت اسلام در این نهضت بزرگ است.

وی ادامه داد: عاشورا بهانه ای برای گریه کردن نیست. بلکه سرمایه ای بزرگ در جامعه انقلابی است که در تصمیمات انقلاب و دستاوردهای آن کارساز است.

حجت الاسلام مهدوی  در این نشست به تحلیل و بررسی نامه اخیر مقام معظم رهبری در مورد اجرای “برجام” به رییس جمهور پرداخت و متذکر شد: بهترین سند برای تیم مذاکره کننده بیانات و مواضع رهبری است.

وی عنوان کرد: داغ ترین مسئله روز”برجام” است و حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به برسی های دقیق و مسئولانه “برجام” در مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی و عبور این موافقت نامه از مجاری قانونی را نشان زوایای “برجام” است و در این نامه رهبر انقلاب با در نظر گرفتن منافع ملی یادآور شده اند که دست اندرکاران مستقیم و غیر مستقیم آن فرصت کافی برای رعایت و حفظ منافع ملی و مصالح عالیه کشور را در اختیار داشته باشند.

مهدوی ارفع با بیان بعضی از مواضع دشمن در مراکز تصمیم گیری و تصمیم ساز در جمهوری اسلامی تاکید کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ورود فریب کارانه آمریکا در مذاکرات هسته ای نه با نیت حل و فصل عادلانه، که با غرض پیشبرد هدف های خصمانه خود درباره جمهوری اسلامی صورت گرفته است.

استاد حوزه همچنین به ملاحضات و تذکرات و یادآوری های رهبری در این نامه اشاره کرد و گفت: بسیجیان با خواندن و تحلیل مسائل “برجام” و صحبت های رهبری در رصد این مسئله مهم و فهم خوب آن باشند تا از آرمانهای انقلاب دور نشوند.

شایان ذکر است:نشست روشنگری و بصیرت عمومی روز چهارشنبه 29 مهرماه به همت خواهران بسیجی “حوزه شهدای خواهر” شهرستان در سالن شهید باهنر برگزار گردید.

گزارش: بتول عبداللهی

IMG_20151023_080652


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page