مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق وابسته به گروه و جناح خاصی نیست

دسته: عمومی
یک دیدگاه
یکشنبه - 3 آبان 1394

رییس شورای اسلامی شهر بافق:

مجمع هم اندیشی وابسته به هیچ گروه و جناح خاصی نیست

رییس شورای اسلامی شهر بافق گفت: نشست هم اندیشی با هدف واحد و توسعه شهرستان کار را پیش می برد. و هیچ گونه وابستگی به جناح و گروه خاصی ندارد.

محمد رنجبر در سیزدهمین مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق که در روز تاسوعا در محل هتل علمدار با حضور امام جمعه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرماندار و جمعی از فرهیختگان بافقی برگزار شد اظهار داشت: سیزدهمین نشست هم اندیشی با هدف استفاده از افکار و اندیشه همشهریان و توسعه و جبران عقب ماندگی ها تشکیل شده است.

وی افزود: مجمع هم اندیشی وابسته به گروه و جناح خاصی نبوده و نیست. و هیچ گونه هدف سیاسی را نیز دنبال نمی کند.

رییس شورای شهر متذکر شد: شورای شهر به عنوان یکی از نهادهای اجتماعی این مجمع را رهبری می کند و این یکی از وظایف ذاتی شورا می باشد.

رنجبر ادامه داد: شهر بافق با داشتن پتانسیل و ظرفیت های خوبی که دارد تاکنون نتوانسته به درجه رشد و توسعه که شایستگی آن را داشته است برسد. و شاید این عقب ماندگی به علت عدم استفاده از افکار و اندیشه همشهریان باشد.

رییس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از زمان شورای چهارم با استفاده از نظر برخی از دوستان و صاحب نظران تصمیم بر این شد که مجمعی تشکیل و در زمینه های مختلف نظرات ارزشمند فرهیختگان و فعالین اجتماعی به کار گرفته شود.

رنجبر گفت: پس از برگزاری جلسه قبل درخواست های مد نظر برای سفر ریاست جمهوری طی نامه ای ازطرف شورای اسلامی به فرمانداری ارسال گردید.

وی اضافه کرد: سیزدهمین جلسه با هدف پیگیری صورتجلسه 93/06/09 تشکیل شده است. سال گذشته خصوصی سازی شرکت سنگ آهن مرکزی و واگذاری 71/5 درصد از سهام شرکت به صندوق بازنشستگی فولاد با اعتراضات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن روبرو و منجر به تنظیم صورتجلسه ای در6 بند شد.

رنجبربا اشاره به مفاد این صورتجلسه تاکید کرد: واگذاری 15 درصد ازسهام شرکت سنگ آهن، لغو واگذاری 28/5 درصد، احداث کارخانه های جوار معدنی و … از مفاد این صورتجلسه می باشد. واگذاری 5/28 درصد لغو و طبق گزارشات ارائه شده از سوی کارشناسان و مسئولین شرکت سنگ آهن پیگیری راه اندازی کارخانه های فولاد و گندله به نتیجه رسیده است.

رییس شورای اسلامی بافق گفت: در سال 79 نیز صورتجلسه ای مبنی بر خواسته ها و مطالبات مردمی تنظیم شد اما به دلیل عدم پیگیری بر روی کاغذ باقی ماند. و خدا را شکر امروز کارگروهی پیگیر مصمم است تا خواسته دیرینه مردم تحقق یابد. اما آنچه مسلم است شورا و کارگروه نیازبه پشتوانه، همفکری و هم اندیشی دارد تا در راه رسیدن به اهداف بلند مدت خود ثابت قدم باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد رضا برزگری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 4 آبان 1394 - 8:51 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

روندجلسات خوب و رو به جلو است امیدواریم انشاالله همشهریان به درجه ای یقین برسند که باعث پیشرفت روز افزون بافق شوند

You cannot copy content of this page