نشست هماهنگی راهپیمایی یوم الله 13 آبان در بافق برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 10 آبان 1394

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در نشستی با حضور امام جمعه و فرماندار بافق ، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان و اعضای ستاد برگزاری مراسم پیرامون برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان بافق در محل فرمانداری بحث و تصمیم گیری شد.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در این نشست با اشاره بر اهمیت حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه روز 13 آبان روز دانش آموز است باید تلاش شود تا مسئولیت اجرا و برگزاری راهپیمایی در این روز را به دانش آموزان واگذار کرد.

فرماندار بافق در ادامه این جلسه با گرامیداشت ایام ماه محرم و یوم الله 13 آبان بر اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان که به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی لقب گرفته است تاکید کرد و از مسئولان دستگاه های حاضر جهت باشکوه تر برگزار شدن این مراسم طلب همکاری و مساعدت نمود.

سید مهدی طلایی مقدم همچنین خواستار حضور تمامی اقشار مختلف مردم شهرستان اعم از مسئولان نهاد ها و ارگان ها ، کارمندان ، کسبه و بازاریان ،بویژه دانش آموزان و دانشجویان در این روز شد و از آحاد مردم جهت شرکت در این راهپیمایی دعوت نمود.

در ادامه حاضرین به بحث و تبادل نظر پیرامون برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر این مراسم پرداختند که در پایان مقرر شد این راهپیمایی در روز 13 آبان راس ساعت 9 صبح از محل میدان شهدا آغاز و تا آستان مقدس امامزاده عبدالله ادامه یابد و قرائت قطعنامه ، سخنرانی امام جمعه بافق و برگزاری برنامه های فرهنگی از سوی دانش آموزان پایان بخش این مراسم باشد.

IMG_9815 IMG_9819 IMG_9823


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page