دعوت فرماندار بافق از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

دسته: اخبار ویژه , عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 12 آبان 1394

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ در آستانه 13 آبان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني فرماندار بافق با صدور پیامی از ملت همیشه در صحنه و استکبارستیز شهرستان بافق بویژه دانشجویان و دانش آموزان دعوت کرد تا در مراسم راهپیمایی 13 آبان حضور یابند.

متن پیام بدین شرح است:

سيزدهم آبان يادآور سه مناسبت بزرگ تبعيد حضرت امام خمینی(ره) ، شهادت جمعي از دانش آموزان و روزاستكبارستيزي و خلق حماسه جوانان ايراني به ويژه دانش آموزان و دانشجويان پيرو خط امام است. اينجانب ضمن تقدير و تشكر از مردم هميشه درصحنه بافق به دليل برگزاري مراسم هاي باشكوه محرم علي الخصوص برپایی نماز با عظمت ظهر عاشورا كه تداعي وحدت و همدلي مردم و مسؤلين بافق بود از اقشار مختلف مردم بویژه دانشجویان و دانش آموزان دعوت مي نمايم تا در مراسم راهپيمايي اين روز بزرگ و عزيز كه مصداق هيات من الذله سرور سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) می باشد شركت نموده و بار ديگر وحدت همدلي واقتدارنظام جمهوري اسلامي براي جهانيان به نمايش گذاشته شود.

سید مهدی طلایی مقدم

فرماندار شهرستان بافق

گفتنی است مراسم راهپیامیی یوم الله سیزدهم آبان فردا ساعت 9 صبح از میدان شهدا به طرف آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page