بازديد فرماندار بافق از كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 13 آبان 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، ظهر امروز فرماندار بافق به صورت سرزده از كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بازديد كرد و از نزديك نحوه ارائه خدمات بخش هاي مختلف را مورد بررسي قرار داد.

سيد مهدي طلايي مقدم ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان در ارائه خدمات و حمایت مادی و معنوی افراد در حوزه های مختلف و امر حمایت از اقشار کم درآمد تقدیر و تشکر نمود.

وي از كميته امداد امام خميني (ره) بافق به عنوان يك نهاد زنده و كوشا ياد كرد و گفت: خودباوري و توانمند سازي خانواده هاي محرومان و مدد جويان جزء رسالت هاي اين نهاد مي باشد كه بايد به نحو شايسته انجام شود.

مدير کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات به عمل آمده در بخش های مختلف پرداخت و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره)، با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان، امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافته است که امیدواریم بتوانیم در تحقق این امر کوشا باشیم.

فرماندار بافق در پایان با حضور در اتاق کار کلیه کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان از نحوه ارائه خدمات آنان در بخش های مختلف بازدید كرد.

IMG_0166 IMG_0172 IMG_0173 IMG_0178 IMG_0180


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page