نبود متخصص مشکل اصلی راه‌اندازی داروخانه هلال احمر بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 10 مرداد 1391
مدیرعامل هلال احمر استان یزد مطرح کرد
نبود متخصص مشکل اصلی راه‌اندازی داروخانه هلال احمر بافق
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از آمادگی استان یزد برای افتتاح داروخانه هلال احمر بافق خبر داد و گفت: تکمیل نیروی انسانی متخصص و فنی عامل اصلی عدم افتتاح داروخانه هلال احمر در بافق است.
کاظم مشرف  با تاکید بر ضرورت ایجاد داروخانه هلال احمر در شهرستان بافق اظهار داشت: به دلیل محروم بودن منطقه و نداشتن نیروی متخصص و فنی برای داروخانه هلال احمر بافق تاکنون امکان افتتاح این داروخانه فراهم نشده است.
وی با اشاره به اعلام آمادگی همه مسئولان شهرستان و استان برای ایجاد داروخانه هلال احمر در این شهرستان افزود: در صورت تکمیل نیروی انسانی فنی، داروخانه هلال احمر با توجه به نیاز ضروری شهرستان افتتاح می‌شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد همچنین با اشاره به احداث پایگاه جدید بین جاده‌ای در مسیر یزد بافق در کنار مسجد ابوالفضل و پایگاه امداد نجات سه‌چاهون تصریح کرد: با مشخص شدن پیمانکار این پایگاه، و واگذاری زمین مربوطه عملیات عمرانی احداث پایگاه سه‌چاهون تا هفته آینده آغاز می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: پایگاه امداد و نجات سه‌چاهون با اعتبار اولیه بالغ بر 800 میلیون ریال در زمینی به وسعت 350 مترمربع در سه راهی جاده بافق سه‌چاهون احداث می‌شود.
مشرف به برگزاری مناقصه ساختمان امدادی فرهنگی هلال احمر بافق نیز اشاره کرد و بیان کرد: با انجام این مناقصه و مشخص شدن پیمانکار روند ادامه کار ساختمان این مرکز با همکاری مسئولان سرعت می‌گیرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد، مهم‌ترین عامل کندی روند کار احداث ساختمان اداری و فرهنگی هلال احمر بافق را شرایط حاکم بر طراحی و انتخاب پیمانکار، نوع مصالح و نظارت ذر ساخت و حساسیت دفتر فنی جمعیت هلال احمر عنوان کرد.
وی همچنین به ضرورت تشکیل تیم‌های تخصصی امداد و نجات در بافق تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه شهرستان بافق دارای حوادث جاده‌ای و ریلی، زلزله و کوهستان و کویری است ضرورت دارد تیم‌های تخصصی بیشتری در این شهرستان تشکیل شده و آموزش‌های مربوطه نیز ارائه شود.
مشرف در ادامه سخنان خود هدف از سفر به شهرستان بافق را بررسی مشکلات جمعیت هلال احمر شهرستان و حضور بین اعضاء شورای اجرایی جدید هلال احمر بافق اعلام کرد و افزود: ایجاد همدلی و وحدت با کمک مسئولان شهرستان بافق ضرورتی است که باید برای رفع مشکلات هلال احمر شهرستان مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهار امیدواری کرد: با تعامل مسئولان، همه ماموریت‌های مشخص شده جمعیت هلال احمر در شهرستان بافق در سال جدید به اتمام برسد/ عبداللهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
بنده خدا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 1:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اینم ازاون حرفا بود-کلیه مسئولان این شهرستان که همکاری میکنن یکمی هم مرکز استان همکاری کنه

You cannot copy content of this page