آموزش بیش از 220 هزار نفر ساعت در 16 رشته فنی و حرفه‌ای

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 10 مرداد 1391
طی یکسال در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای امام علی بافق صورت گرفت
آموزش بیش از 220 هزار نفر ساعت در 16 رشته فنی و حرفه‌ای
 مدیر مرکز آموزشگاه فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) بافق از آموزش بیش از 223 هزار و 610 نفر ساعت در قالب 16 رشته طی یک سال در این مرکز خبر داد.
کاظم ناظمی با ارائه گزارش عملکرد مرکز فنی و حرفه‌ای بافق اظهار داشت: از این تعداد آموزش دیده یک هزار و 18 نفر مرد و 510 نفر زن بوده‌اند که در گروه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی آموزش دیده‌اند.
وی با اشاره به راه‌‌اندازی رشته‌های جدید در این مرکز خاطرنشان کرد: عمده‌ترین رشته‌ای که در سال جاری در مرکز فنی و حرفه‌ای بافق دایر شده، رشته لکوموتیو رانی است که برای نخستین بار در استان در شهرستان‌های بافق و طبس به طور همزمان برگزار می‌شود.
مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای بافق خاطرنشان کرد: در این دوره که با همکاری راه آهن بافق و اداره کل راه آهن استان یزد برگزار می‌شود، 23 نفر از متقاضیان شغل لکوموتیو رانی شرکت می‌کنند.
ناظمی افزود: دوره آموزشی لکوموتیورانی هزار ساعت است که 250 ساعت آن به صورت تئوری در مرکز بافق و بقیه به صورت کار عملی و کار روی لکوموتیو در محل کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق انجام می‌شود.
وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در این مرکز عنوان کرد: تجهیز کارگاه تست جوش در مرکز بافق با اعتباری بالغ بر 15میلیون تومان نیز از مهم‌ترین اقدام انجام شده در این مرکز است.
مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای بافق افزود: برگزاری دوره برق لکوموتیو، تعمیر موتور و ترمز لکوموتیو، از دیگر کلاس‌های برگزار شده در مرکز بافق بوده است که آزمون‌های این دوره‌ها هم برگزار شده است.
وی گفت: تعداد کارآموزانی که از این رشته‌ها به صورت آموزش در صنایع استفاده کرده‌اند در هر رشته 25 نفر کارآموز بوده‌ و علاوه بر آن برای کارکنان کارخانجات تعمیرات لوکوموتیو بافق نیز به صورت آموزش ضمن خدمت انجام شده است/ عبداللهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page