بهترین راهکار برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن روشنگری است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 25 آبان 1394

معاون نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد:
بهترین راهکار برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن روشنگری است
معاون نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد گفت: بهترین راه و وسیله برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن روشنگری است.
سرهنگ محمود زارع در آیین اختتامیه دوره خبرنگاری که در محل سالن آمفی تئاتر شهید مطهری واقع در ستاد فرماندهی سپاه الغدیر برگزار شد ضمن خیر مقدم به خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و خبر اظهار داشت: کشور در شرایطی واقع شده که دشمن از جنگ و تحریم علیه ایران نا امید و مایوس شده است.و اعتراف نمودند تا با تعامل وارد عرصه شوند. و حاصل این تعامل را نفوذ در کشور می دانند.
وی با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: ایشان در بیانات و نامه های که به مسئولین و مقامات نوشتند بارها و بارها به این موضوع مهم، نفوذ دشمن در کشور تاکید کردند.
وی افزود: بعد از برجام و توافق هسته ای دشمن به دنبال این بود تا از طریق تعامل و نفوذ وارد عرصه ی سیاسی کشور شود.
زارع ادامه داد: دشمن در طول تاریخ با ایجاد رخنه ضربه های سنگینی بر پیکره ی نظام های مستحکم و منسجم وارد کرده است. شخصیت های برجسته و عالم مراجع تقلید به واسطه همین نفوذ مسیرشان تغییر پیدا کرد. و در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادند. و در نهایت کسانی که در راس قرار داشتند و جزء مبارزان و پرچمداران بودند در این عرصه باختند.
وی ضمن تاکید به هوشیاری جوانان و اصحاب رسانه خاطر نشان کرد: امروز باید آگاه بود. یکی از ثمره های تلخ تزویر و نیرنگ است. برخی اعتقاد دارند برای برطرف کردن نیازهای اقتصادی باید به ناچار با دنیا تعامل کرد.
معاون نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد.گفت: وظیفه رسانه در این راستا روشنگری است. از جمله کارهایی که در یزد به منظور روشنگری انجام شده ایجاد طرح بصیر و نهضت روشنگری است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page