بسیجیان از حلم و صبری خاص برخوردار باشند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 1 آذر 1394

امام جمعه بافق :
بسیجیان از حلم و صبری خاص برخوردار باشند
امام جمعه بافق گفت: حلم، صبر و داشتن رفتار صحیح و دقیق بسیجیان باعث جذب و هدایت نسل جوان می شود.
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به آغاز هفته بسیج اظهار داشت: امام (ره) در 5 آذرماه سال1358 فرمان تشکیل بسیج را داد.
وی افزود: امام ژرف نگر بود و می دانست روزی استکبار جهانی با نظام و انقلاب اسلامی ستیز می کند. به همین منظور بر تشکیل بسیج و فعالیت این نهاد تاکید بسیاری داشت.
سلیمانی با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با بسیج دو نکته را متذکر می شوند اعتقاد و مسیولیت، بصیرت و روشن بینی.
وی ادامه داد: همه در مقابل جامعه خود مسئولند و اگر مسئولیت خود را به نحو مطلوب اجرا نکنند فردای قیامت مواخذه می شوند.
امام جمعه بافق گفت: با بصیرت و آگاهی موقعیت و زمان را درک نماییم. و در مسیری درست گام برداریم. باید دشمن را شناخت و در مقابل ترفندهایی که امروزه به کار می گیرد ایستادگی کرد.مقام معظم در مورد مسئولیت و بصیرت به آحاد مردم سفارشی داشته و بسیجیان را نیز به صبوری، طهارت و پاکی توصیه و سفارش می کنند.
امام جمعه بافق بیان کرد: آمریکا امروز به این نتیجه رسیده است که دیگر جنگ و کشتار جوابگو نیست و بهترین راه نشان دادن چراغ سبز نفوذ و مذاکره می داند. بسیج باید در این رابطه مراقب باشد و روی مسائل نفوذی آگاهی پیدا کند.
وی با بیان برخی آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، بیکاری، اختلافات خانوادگی و.. عنوان کرد: بسیج در این راستا باید دقت بیشتری داشته و با برخورد صحیح و دقیق اسلامی جامعه را به سمت مدینه فاضله سوق دهد. و در این موقعیت حساس در کنار دولتمردان گام بردارد.
سلیمانی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در ملاقات با اساتید دانشگاه ها رهنمودهایی را فرمودند و از علم به عنوان مهمترین ابزار پیشرفت جامعه اسلامی یاد نمودند. ایشان فرمودند باید تلاش کرد تا نسل جوان خوب تربیت شود.
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های نمازجمعه این هفته پیرامون موضوع داعش و جنایات اخیر آنان در پاریس سخنانی ارائه داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page