حضور بسیجیان گردان و پایگاه نبی اکرم(ص) در همایش شکوه ایستادگی شهرستان بافق

دسته: اجتماعی , اخبار ویژه , استان , عمومی , کارگری
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 5 آذر 1394

به گزارش  بافق فردا به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، بسیجیان و گردان پایگاه نبی اکرم (ص) در همایش شکوه ایستادگی شرکت کردند.

همایش شکوه ایستادگی

صبح امروز پنج شنبه  5 آذر بمناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین همایش شکوه ایستادگی برگزارشد، بسیجیان پایگاه و گردان نبی اکرم (ص)  که بیش از 100 نفر بودند برای حضور در این همایش در پارکینگ شهرداری بافق اجتماع کرده و در صفوف منظم همراه با سایر بسیجیان شهرستان وارد محل برگزاری همایش در صحن آستانه متبرکه امامزاده عبدا… بافق شدند.

در این همایش حجه الالسلام سلیمانی امام جمعه، معاون فرماندار، فرمانده بسیج ناحیه بافق، بخشدار، شهردار جمعی از خانواده های معظم شهداء، مسولان ادارات،  روحانیون و بسیجیان   شهرستان  بافق حضور داشتند.

از جمله برنامه های ویژه این مراسم سخنرانی فرمانده بسیج بافق، اجرای سرود و سخنرانی حجه الاسلام دهقان چناری بمناسبت هفته بسیج بود.
محمد رضا رضایی پور جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) در مصاحبه ای کوتاه ضمن گرامیداشت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره)  و با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیج کشور بیان نمود: مقام معظم رهبری فرمودند:بسیج برخواسته از متن مردم و نماینده مجموعه ملت است و بسیجیان آحاد مردمی هستند که با هدف والای الهی و روحیه خستگی ناپذیر، در هر میدانی که لازم باشد حضور پیدا می کنند و استعداد خود را بروز می دهند و از خطرات این راه هم نمی هراسند.

وی یادآور شد مقام عظمای ولایت از جمله ویزگیهای مهم بسیج را حضور در عرصه های مختلف نظامی، علمی، فن آوری، هنری، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی برشمردند و افزودند:به مسئولان دولت سفارش کرده ام که در اقتصاد مقاومتی از ظرفیت بسیج استفاده شود اما فرماندهان بسیج باید مراقب باشند زیرا مسائل مالی و اقتصادی از موارد بسیار لغزنده و از دامهای دشمن است.
رضایی پور در پایان اظهار داشت:به جرات می‌توان گفت تنها نیرویی که می‌تواند در برابر استکبار جهانی مقاومت کند، بسیج است زیرا بسیج تنها برای جنگ نیست بلکه برای همه زمان‌های تاریخ است.

DO3P4592 DO3P4616 DO3P4676 DO3P4678 DO3P4672 DO3P4695 DO3P4703 DO3P4728 DO3P4732


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
خانواده مظلوم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 8 آذر 1394 - 9:02 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

چگونه زنجیر طلایی را زیر چفیه باور کنیم

You cannot copy content of this page