اصلی ترين هدف تعزيرات حكومتي نظارت دقيق بر بازار است

دسته: اخبار ویژه , عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 16 آذر 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ در ديدار مدير كل تعزيرات استان يزد با فرماندار بافق در خصوص بازرسي ، اصلاح و اعمال قانون بر عملكرد اصناف شهرستان تاكيد و مواردي به تصويب رسيد.

فرماندار بافق در این نشست برلزوم توجه جدی مدیریت تعزیرات شهرستان در نظارت بر بازار تاکید نمود و خاطر نشان كرد : يكي از اهداف اصلی تعزيرات حكومتي نظارت دقيق بر بازار از حیث بهداشت،گران فروشی،کالاهای فاسد شدنی مي باشد.

سيد مهدي طلايي مقدم در ادامه با اشاره به جایگاه حساس تعزیرات حکومتی ، تعامل مدیریت تعزیرات حکومتی شهرستان با مدیریت اجرایی شهرستان وسایر نهادها را خواستارشدو اظهار داشت : تعزيرات حكومتي نقش اثر گذاری در ارتقاء همدلی و همبستگی میان دولت و ملت دارد که در صورت اهمال در انجام وظایف خود می تواند موجب نارضایتی عمومی و آسیب های مخرب اجتماعی را فراهم آورد.

وي راه اندازي و فعاليت همه روزه دفتر تعزيرات بافق را خواستار شد و اظهارداشت : کارکرد تعزیرات حکومتی به عنوان یکی از دستگاه های متولی تنظیم بازار و ارزاق مورد استفاده مردم در جلب رضایت عمومی مردم نقش مهمي دارد و به همین دلیل باید از نظامندی و سازمان یافتگی محکمی برخوردار باشد.

مدير كل تعزيرات حكومتي استان يزد در ادامه با اشاره به اينكه هدف ما اصلاح و بازدارندگي از تخلف است گفت : بايد از اصناف و بازاريان به عنوان يك قشر زحمتكش جامعه حمايت كرد و در مقابل مي بايست با افراد متخلف طبق قانون برخورد جدي صورت گيرد.

علي بيژن نيا افزود : در دولت یازدهم بر حضور مستقیم تعزیرات حکومتی در امور تنظیم بازار در همه شهرستان ها تاکید شده که تحقق این امر به فعال سازی گسترده بازرسي های سیار برای رسیدگی سریع و قانونی به تخلفات احتمالی نیاز است.

وي با بيان اينكه در هشت ماهه نخست سال بيش از 660 مورد بازرسي توسط بازرسان صورت گرفته است گفت : اين آمار نشان از افزايش 50 درصدي بازرسي نسبت به سال گذشته دارد كه تا كنون 133 مورد گزارش بازرسي در حال رسيدگي ، تشكيل پرونده و صدور راي مي باشد.

در ادامه روساي ادارات صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف به بيان نظرات و پيشنهادت خود پرداختند.

IMG_1156 IMG_1157 IMG_1158


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
سازنده و هدفمند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 17 آذر 1394 - 7:51 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام و احترام
بدون هیچ مقدمه ایی به یک موضوع خیلی جالب و در نوع خود عجیب اشاره می نمایم.کجا دنیا دیدیت که بازرسان تعزیرات هنگامی که فروشگاه بسته می باشد و با یک نگاه از پشت شیشه ،گزارشی بر عدم قیمت اجناس ارائه می نمایند و از همه عجیب تر که خود تعزیرات حکم جریمه نیز صادر کرده است.و نیز به تعزیرات شهرستان مراجعه کردیم که در جواب به ما گفتن از یزد بازرسان تشریف آوردند و گزارش و حکم از تعزیرات یزد صادر گردیده ،به نظر شما مخاطبان این جواب قانع کننده ای می باشد.حال از مسئولین خواهشمندیم یک جواب قابل هضم و منطقی یا حتی در حد توانی که دارند پیگیری نمایند.با تشکر از شما.

You cannot copy content of this page