مدیر عامل شرکت سنگ آهن در جمع مردم بافق: از دو سال پیش، اقتصاد مقاومتی در دستور کار شرکت قرارگرفته است

دسته: اجتماعی , اخبار ویژه , اقتصادی , صنعت و معدن , عمومی , کارگری
۵ دیدگاه
سه‌شنبه - 24 آذر 1394

به گزارش بافق فردا به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، مدیرعامل و مجریان طرحهای توسعه شرکت با حضور درجمع مردم، به ارائه گزارش پیرامون میزان پیشرفت طرح ها پرداختند .
محمد جواد عسکری مدیر عامل سنگ آهن مرکزی طی سخنانی به وضعیت بحرانی پیش آمده برای سنگ آهنی ها اشاره کرد و اظهار داشت: قیمت جهانی سنگ آهن افت چشمگیری داشته به نحوی که قیمت آن بیش از هشتاد درصد نسبت به سال 90 کاهش یافته است. با این شرایط بحرانی که فراگیر بوده و همه سنگ آهنی ها را در بر گرفته، باز باید منابع مالی را به گونه ای مدیریت کنیم که هم ازپس هزینه های جاری برآییم وهم برای طرحهای توسعه شرکت تامین بودجه کنیم که البته کار بسیار سختی است و همت همه پرسنل مجموعه را می طلبد.
وی گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری از دو سال پیش با اجرای برنامه های مدیریت اقتصاد مقاومتی در شرکت و با صرفه جویی و جلوگیری از هزینه های غیر ضروری، تا کنون موفق به مدیریت بحران شده ایم.
وی افزود: از نیمه سال 92 بحث ذخیره سازی نقدینگی را در دستور کارمان قراردادیم. ضمن اینکه با 75 روز اعتصابات در سال 93 هم مواجه شدیم که در حسن بزرگ آن یعنی اتحاد مردم برای احقاق حق خود خسارت بزرگی هم وارد کرد که برابر با یکسال حقوق پرسنل بود، متاسفانه 75 روز تعطیلی و عدم فروش محصول به مشتریان داخلی و خارجی، بعلاوه خسارت روزانه و جریمه ها، در مجموع چیزی حدود دویست میلیارد تومان خسارت برآورد شده است.
عسکری در ادامه با اشاره به برخی گفته ها و نوشته های جهت دار در سایت های بافق اظهار داشت: بافق مستحق پیشرفت است. اگر این شهر را واقعا دوست داریم یکدلی و اتحاد را حفظ کنیم. از تخریب یکدیگرخصوصا تخریب مسئولان و مدیران، برای رسیدن به برخی اهداف شخصی و گروهی و سیاسی بر حذر باشیم و مردم را به حاشیه نبریم. مطمئن باشید کادر مدیریت شرکت، به طور شبانه روزی تلاش می کند و واقعا دلسوز بافق است. به مردم اطمینان می دهم که مسئولان عالی رتبه ما در صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد و وزارت رفاه، همگی از دلسوزان و خدمتگزاران صدیق نظام اند و برای خدمت به این مردم محروم، از هیچ کوششی فرو گذار نخواهند بود.
مدیر عامل شرکت در پایان گفت: برای اغلب طرحهای توسعه ای شرکت نظیر گندله وفولاد هیچ دغدغه ای در خصوص تامین منابع مالی نداریم چرا که از طریق فاینانس انجام گرفته است. طرحهای راه آهن، اصلاح خط و پر عیار سازی نیز به مراحل نهایی رسیده و جمع بندی شده است.تنها دغدغه ما، تامین هزینه های جاری شرکت ، خصوصا تامین منابع مالی جهت پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان( ماهیانه در حدود بیست و دو میلیارد تومان) است. تامین این مبلغ به صورت ماهیانه کار طاقت فرسا و مشکلی است.
در این جلسه، رحمان مظفری مدیر طرح فولاد” بافق کسری”، از عقد قرارداد اجرایی این کارخانه با شرکت ساینو استیل چین، و شرایط قرارداد، برای حاضران گزارش ارائه کرد./م.ت

DO3P5925 DO3P5928 DO3P5988


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۸۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
مبصر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 آذر 1394 - 1:56 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چقدر استقباله؟؟؟؟!!!!!

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 آذر 1394 - 2:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این جمعیت زیاد نشان از اعتماد مردم به مسئولین داردا…..

حبیب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 آذر 1394 - 7:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

یکی از مردم هم شمایید … تا شما تشریف نیاری بقیه هم همین جور

باقرآباد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 آذر 1394 - 8:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
واقعاچه استقبالی؟تصاویرگواهی دهنده ی این است که مردم دیگرازدروغگویی خسته شده اند.منتظرتغییرات مدیریتی هستند

مجتبی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 آذر 1394 - 10:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با عرض سلام و احترام
ضمن تشکر از مسئولین شهر و مدیر عامل محترم مردمی،جا دارد از یکایک مردمی که در این جلسات شرکت کردند قدردانی کرد،قدردانی بابت تعصبی که نسبت به این صورتجلسه دارند اینجانب با دیدن این تصاویر و کمی تامل نسب به اتفاقات گذشته که منجر به تهیه و تنظیم صورتجلسه 6/9 شداز دست خودم شاکی شدم و تاسف خوردم چرا که در اون روزها کم و بیش در این جریانات قرارداشتم و به نوعی با اتحاد مردم بافق مسیر موفقی شروع شد ولی چرا تعصب اون روزها رو ندارم وقتی کاری رو شروع کردیم باید تعصبش رو داشت تا به پیروزی رسید،وقتی مسئولین شهر پیگیرند و مدیرعامل عزیز و مردمی خود شخصا گزارش نسبت به پیشرفت طرح ها می دهد آیا نیاز به جمعیت پر شور و شوق ندارند بنده به عنوان شهروند عادی از مسئولین و مدیر عامل عزیز عذرخواهی میکنم و از جمعیت مردمی که در این نشست حضور به هم رساندند کمال تشکر و قدردانی را دارد و باشد که خداوند متعال در لحظه لحظه های زندگی همراه و حامی شما عزیزان باشد.

You cannot copy content of this page