نبود فرد بي سواد در بين اوليا دانش آموزان و كاركنان ادارات بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 28 آذر 1394

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان بافق با حضور فرماندار بافق ، رئیس اداره سواد آموزی استان يزد  و جمعی از اعضاي اين شورا و مدیران ادارات شهرستان در فرمانداری بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در اين نشست با گراميداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه و شهادت دكتر محمد مفتح بر ضرورت تعامل دستگاه هاي ذيربط شهرستان در راستاي ريشه كني بي سوادي تاكيد نمود.

سيد مهدي طلايي مقدم در ادامه با تشكر از رابطين و مسئولان نهضت سواد آموزي شهرستان گفت: خوشبختانه در حال حاضر در شهرستان بافق در بين اوليا دانش آموزان و كاركنان ادارات فرد بي سوادي وجود ندارد.

در ادامه اين جلسه علي اصغر رنجبر رييس اداره آموزش و پرورش بافق به بيان عملكرد اين اداره در زمينه سواد آموزي اشاره نمود و گفت : جذب و معرفي 27 نفر بيسواد و 31 نفر كم سواد در سطح شهرستان و برگزاري دوره هاي آموزشي مربيان از جمله اقدامات اين اداره در زمينه مبارزه با بي سوادي مي باشد.

رئیس اداره سواد آموزی استان يزد نيز در اين جلسه با اشاره به آياتي از قرآن مجيد، پيرامون اهميت كسب علم و دانش و با سوادي افراد جامعه و همچنين با قدرداني از مسئولان و مربيان آموزشي سواد آموزي شهرستان گفت: استان يزد با همت و تلاش همه دست اندركاران سواد آموزي توانسته است رتبه اول باسوادي اوليا دانش آموزان را در سطح كشور به خود اختصاص دهد.

محمد علي شرافت در ادامه پيرامون ريشه كني بي سوادي در سطح شهرستان تصريح كرد:با توجه به مهاجر پذير بودن استان يزد و شهرستان بافق و همچنين تاثير مهاجران بر نرخ بي سوادي در شهرستان ضرورت دارد مسئولان ذيربط نسبت به شناسايي و جذب مهاجران بي سواد اقدام نمايند.

IMG_1519 IMG_1516 IMG_1523 IMG_1522 IMG_1515


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page