پرونده کارگران بازداشتی شرکت سنگ آهن بافق روال قانونی خود را طی می کند

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 7 دی 1394

استاندار یزد:

پرونده کارگران بازداشتی شرکت سنگ آهن بافق روال قانونی خود را طی می کند

استاندار یزد در رابطه با مختومه شدن پرونده های کارگران بازداشتی شرکت سنگ آهن مرکزی- بافق گفت: این پرونده طبق قانون قضایی روال قانونی خود را طی می کند.

سید محمد میر محمدی در حاشیه مراسم آیین بزرگداشت میلاد امامزاده عبدالله بافق در جمع خبرنگاران حضور یافت و به سوالات آنان پاسخ داد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این که سال به نام سال “همدلی و همزبانی “نامگذاری شده است بهتر نیست پرونده کارگران بازداشتی شرکت سنگ آهن مرکزی – بافق مختومه شود تا دغدغه این خانواده ها نیز برطرف گردد اظهار داشت:

اتفاقی افتاده و دراین رابطه پرونده تشکیل شده است. پرونده مراحل قانونی خود را طی می کند.  . با کسی مشکلی نداریم.

ما همراه و همدل هستیم. و چنانچه شاکی رضایت داده باشد طبق قوانین قضایی پرونده مختومه اعلام می شود.

میرمحمدی پیرامون پیگیری های انجام شده برای تامین خوراک فولاد بافق چنین عنوان کرد:   کار همچنان در این مجتمع در حال انجام است. تامین خوراک نیز ازطریق بهره برداری از معادن جدید انجام خواهد شد.

استاندار در ادامه در رابطه با جاده گزوییه گفت: باید راهکاری طبق نظر کارشناسان برای پاسخ مناسب به محیط زیست یافت. تا مشکل رفع شود. و در عین حال مردم نیز به این محل دسترسی پیدا کنند. نمی توان بی توجه به شرایط و ضوابط کار انجام گیرد.

بالاترین مقام اجرایی استان در رابطه با این سوال که حکمیت 28/5 درصد از سهام شرکت سنگ آهن به وزیر دادگستری ابلاغ شد آیا پیگیری در این خصوص صورت گرفته است عنوان کرد: بحث حکمیت نبوده است. تکلیف از نظر ما روشن است مشکلی وجود ندارد. در صورتی که سازمان تامین اجتماعی بتواند تامین اعتبار کند سهام توسط وی خریداری می شود.

سید محمد میرمحمدی در خصوص زمان اتمام و بهره برداری از جاده بافق – یزدگفت: بستگی به تامین اعتبار دارد.که امیدورایم هر چه سریعتر 5 کیلومتر باقی مانده به اتمام برسد.:

زیر سازی جاده انجام و آماده آسفالت است .امیدواریم هر چه سریعتر 5 کیلومتر باقی مانده نیز کار زیر سازی و آسفالت آن انجام شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 9 دی 1394 - 9:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب صباغیان عزیز ماکه گیج شدیم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را
شما در جلسه قبلی گزارش دهی در مسجد جامع به نقل از وزیر دادگستری گفته بودید که ایشان بعنوان حکم در خصوص 28 و نیم درصد هست امروز استاندار میگه بحث حکمیت نیست.

You cannot copy content of this page