ملت ايران اولين تصميم درست را سال 57 گرفت

دسته: سیاسی , عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 10 دی 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همايش بزرگداشت نهم دي که در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار شد ،امام جمعه ، فرماندار ، خانواده های معظم شهدا ،مسئولین ادارات و نهادها، اقشار مختلف مردم،روحانیون، اصناف و بازاریان حضور داشتند، مدير كل سازمان تبليغات اسلامي استان يزد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه 9 دی سال 88 از این روز به عنوان روز تولد دوباره انقلاب اسلامی یاد کرد.

حجت الاسلام حجت‌الاسلام سيد محمدشريف حسيني كوهستاني با اشاره به جریانات فتنه در طول تاریخ گفت: فتنه و نفاق در دوران رسول اکرم (ص) و امام علی(ع) نیز بود و نفاق و عدم بصیرت مردم موجب مظلومیت ائمه(ع) شد.

وي به نقل از خطبه 93 نهج البلاغه فتنه را از ديد حضرت علي (ع) چنين تشريح كرد: فتنه زماني كه مي آيد بسيار شباهت به حق دارد و مردم متوجه صحت و كذب بودن آن نمي شوند چون شناخته شده نيست.

مدير كل سازمان تبليغات اسلامي استان يزد از نهم دي به عنوان يوم اله نام برد و با اشاره به ويژگي هاي يوم اله از ديد قرآن گفت: از نظر قرآن يوم اله روزي است كه داراي سه ويژگي خلوص نيت و الهي بودن مردم ، ايام الله فقط يك روز و محدود است و اينكه اراده خداوند و امداد الهي در اين روز نقش داشته باشد.

حجت الاسلام حسيني كوهستاني وجود بصیرت در بین آحاد جامعه را یکی از مهم ترین راه‎های مقابله با منافقین دانست و تصريح كرد: حماسه نهم دی بر اصل ولایت فقیه استوار است و در جنگ نرم دشمن نیز مردم ما نیز با تکیه بر آرمان های و ارزش های انقلاب اسلامی به مقابله با ترفندها و توطئه های دشمن برخواستند.

وي با تاكيد بر اينكه ملت ايران اولين تصميم درست را در سال هاي 42 و 57 گرفت و به فرمان مرجع تقليد و امام خويش لبيك گفت ، خاطر نشان كرد: بايد جريانات سال 88 در تاريخ ثبت ، تبيين و به نسل هاي آينده منتقل شود.

حسيني كوهستاني با اشاره به برگزاري دو انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي در اسفند ماه سال جاري گفت : بايد با احترام به يكديگر ، تبعيت از رهبري ، وحدت و همدلي ، براي خلق حماسه اي ديگر و حضور گسترده مردم در پاي صندوق هاي راي مهيا شد تا بار ديگر سيلي محكمي بر دهان دشمنان نظام و اسلام زده و در مقابل ارزش هاي كشور بايستيم.

IMG_2965 IMG_2969 IMG_2970 IMG_2971 IMG_2972 IMG_2982


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page