پس از خروج بهبودیافتگان، حمایت و پشتیبانی نقش مهم و کلیدی دارد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 19 دی 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق به همراه معاون خود و رئيس بهزيستي شهرستان از كمپ ترك اعتياد پيام آوران بافق بازديد كرد.

فرماندار بافق در این بازدید ضمن سرکشی از بيماران در بین افراد حاضر در کمپ حضور پیدا کرده و از نزدیک با مشکلات و برنامه‌های آنها آشنا شد.

سيد مهدي طلايي مقدم با تحسین داوطلبان ترک اعتیاد افزود: شما ثابت کردید برای جبران اشتباهات گذشته خودتان حرکت کرده اید که این خود یک حرکت عظیم است.

وي با تاکید بر اینکه بعد از خروج بهبودیافتگان، حمایت و پشتیبانی نقش مهم و کلیدی دارد، افزود: تلاش دولت این است که مبتلایان به اعتیاد نجات یابند و برای فرآهم کردن زمینه های اشتغال پاک شدگان هم تلاش می‌شود تا دوباره به چرخه اعتیاد بر نگردند و جامعه به آنها دید بهتری داشته باشد.

مسوول مرکز ترک اعتیاد پیام آوران بافق با اشاره به سابقه فعالیت چهار ساله این مرکز گفت: در این کمپ بيش از 1450نفر پذیرش و بستری شده اند و تا کنون بیش از 65درصد از آنان که ۲۰درصد بومی می باشند بهبودی کامل حاصل و به جامعه بازگشتند.

وی گفت: هر ماه پزشک و روانپزشک به این کمپ می آیند و با بیماران از نزدیک گفت و گو می‌کنند و مشکلات آنان را رسیدگی می کنند.

روحانی افزود: ظرفیت این کمپ ۵۰ نفر است كه به دليل كمبود فضا قادر به جذب بيشتر نيستيم و بیماران را به کمپ های شهرهای اطراف راهنمائی می کنیم.

در پايان فرماندار بافق و هيات همراه از قسمت هاي مختلف مركز و منابع اشتغالزايي و درآمد ( مرغداري و نانوايي) بازديد كرد و به منظور توسعه و رفع مشكلات اين مركز قول مساعدت مالي و همكاري داد.

IMG_3085 IMG_3088 IMG_3093 IMG_3104 IMG_3115 IMG_3118 IMG_3120


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page