دومین آزمون استخدامی مجتمع فولاد بافق برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 19 دی 1394

دومین آزمون استخدامی مجتمع فولاد بافق برگزار شد

 

 

مدیر بهره برداری مجتمع فولاد بافق:

دومین آزمون استخدامی مجتمع فولاد بافق برگزار شد

مدیر بهره برداری مجتمع فولاد بافق گفت : دومین آزمون استخدامی مجتمع فولاد در محل دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد.

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار” بافق فردا” اظهار داشت: دومین آزمون استخدامی فولاد با استقبال خوبی روبرو شد. مزیت و اساس این آزمون جذب نیروی بومی شهرستان و استان میباشد.

وی افزود:مجتمع فولاد بافق برای تمامی فعالیت های در دست اقدام خود در فاز اول حدود ۱۱۰۰ نفر جذب نیرو و اشتغالزایی خواهد کرد.

حیدری با اشاره به روال انجام شده برای برگزاری این آزمون بیان کرد: بعد از جلسات مختلف كارشناسي فرايند استخدام با تبليغات و نشر آگهی استخدام آغاز گرديد و ثبت نام متقاضیان نیز از طریق اینترنتی انجام گردید. متقاضیان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی بعد از صدور کارت درآزمون کتبی دو نوبت صبح و عصر براساس مقاطع تحصیلی حضور بهم رساندند. . نتایج آزمون کتبی تا اواخر هفته اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد:دو برابر ظرفیت مورد نظر دعوت و در مصاحبه های فنی و تخصصی شرکت می کنند. و در مرحله بعد طب کار و تست روانشناسی انجام می شود لذا سعی شده  تا با این روش افراد توانمند زبده،کارآمد و نخبه جذب شوند تا در مرحله تولید موفقیت بیشتری کسب شود. و استخدامی با ضابطه باشد تا با رابطه.

جذب نیروها ی این مرحله از اوایل بهمن ماه آغاز می شود تا در پروژه های در حال اجرای مجتمع فولاد بافق به فعالیت مشغول شوند. اولین آزمون در سال ۱۳۹۲ برگزار گردید که حدود ۱۰۰ نفر استخدام شدند .

مدیر بهره برداری مجتمع فولاد بافق تصریح کرد: ۱۲۰ نفر بعد از گذراندن مراحل آزمون و مصاحبه به استخدام فولاد در خواهند آمد. برای فعالیت های دیگر مجموعه نیز در سال های آتی مجدد از همین روش استفاده خواهیم کرد معتقدیم به این شکل ،نیروهای داخل مجموعه هدفمند یکدست و باانگیزه کار خواهند کرد و مراحل مختلف و سختی را پشت سر گذاشته تا به اینجا رسیده اند. قدر موقعیت را بهتر می دانند و شرایط کار را راحت تر درک می کنند. جذب مجموعه به همین روند انجام و عملا ورودی دیگری نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: متقاضیان مقاطع دیپلم در کارخانه های تولیدی و صنعتی و سایر واحدهای مجتمع بعنوان  اپراتور و تعمیرکار ماشین آلات،تجهیزات و انباردار و…استخدام خواهند شد. معتقد هستیم نیروی جوان با انگیزه بیشتر و توقعات کمتر فعالیت خواهد نمود و  امکان ارتقاء و پیشرفت وی  نیز وجود دارد. مقاطع کاردانی و کارشناسی نیز بعنوان کارشناسان فنی خط تولید، تعمیرات ،نقشه کشی و فنی برنامه ریزی وبازرگانی و اداری مشغول خواهند شد.

مدیر بهره برداری مجتمع فولاد گفت: امیدوارم درصدبالایی از پذیرفته شدگان بومی و بافقی باشند.البته مسولیت واحد های آموزشی دانشگاهی و فنی  در این زمینه بیشتر خواهد شد تا نیروهای خوب و فنی پرورش دهند تا صنایع بافق بخصوص مجتمع فولاد بافق نیازی به جذب نیروی غیربومی نداشته باشد چرا که حضور نیروی بومی در عملیات تولید به مراتب برای این مجموعه مفید تر خواهد بود و معتفدم اگر نیروهای بومی در سطح علمی و فنی معلومات خود را افزایش دهد جزء بهترین و کارآمد ترین نیروهای این مجموعه خواهد بود


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page