مسئولان كشور و استان صداي همدلي شهرستان بافق را شنيده اند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 24 دی 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ صبح امروز فرماندار بافق به همراه مدير عامل شركت سنگ آهن مركزي ، اعضاي شوراي شهر و جمعي از مسئولان شهر از طرح هاي جوار معدني شركت سنگ آهن مركزي بافق بازديد نموده و از آخرين وضعيت پيشرفت اين طرح ها مطلع شدند.

فرماندار بافق در نشستي كه در سالن اجتماعات كارخانه گندله سازي با حضور هيات همراه برگزار شد با اشاره به همراهي ، همدلي و وفاقي كه بين مسئولان شهرستان به وجود آمده است ، گفت: در توسعه شهرستان دو اصل مد نظر بود ، اصل اول توسعه هم صدايي است كه در بافق بين مردم و مسئولان بوجود آمده است.

سيد مهدي طلايي مقدم افزود : اصل دوم در توسعه شهرستان ، شنيدن زبان هم صدايي و همدلي در بافق توسط مسئولان كشور و استان مي باشد كه اين مهم هم نيز شكل گرفته است.

وي با تاكيد بر اينكه شكل گرفتن اين اصول در برنامه ريزي و توسعه شهرستان نقش بسزايي دارد ، خاطر نشان كرد : ايجاد و راه اندازي طرح هاي جوار معدني و فولادي گام مهمي در توسعه صنعت آهن و فولاد كشور و مهم تر از آن رونق اقتصادي و اشتغالزايي براي شهرستان به دنبال خواهد داشت.

مدير عامل شركت سنگ آهن مركزي بافق در ادامه با اشاره به وضعيت پيشرفت طرح هاي جوار معدني اين شركت گفت : الحمدالله با همت كاركنان و پرسنل شركت كار اصلاح خط كنسانتره شركت به پايان رسيده و اميدواريم تا اواخر اين ماه وارد مدار توليد شود .

محمد جواد عسكري در ادامه افزود : عمليات خاكبرداري سیلو های ذخیره کنسانتره “بین” كارخانه گندله سازي و طرح فولاد كوره بلند آغاز شده و اميدواريم بتوانيم تا پايان سال جاري فونداسيون اوليه طرح فولاد براي نصب كوره بلند اجرا و به پايان برسانيم.

وي با اشاره به اينكه راه اندازي طرح هافولادي و صنعتي باعث حفظ حيات و پيشرفت بافق خواهد شد ، گفت: برنامه داريم كه از سال آينده به منظور جبران هزينه ها و توليدات داخلي ، توليد كنستانتره شركت را افزايش داده و رقم آن را به 4 ميليون تن در سال برسانيم.

در پايان مصوبات نشست قبلي توسط محمد رنجبر رئيس شوراي شهرستان قرائت شد و در خصوص برنامه هاي يك ماه آينده تصميم گيري و صورتجلسه شد.

IMG_3305 IMG_3311 IMG_3316 IMG_3272 IMG_3278 IMG_3281  IMG_3265 IMG_3275 IMG_3277


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page