اعضای شورای اسلامی شهر بافق خواستار مختومه شدن پرونده کارگران بازداشتی شدند

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
شنبه - 26 دی 1394

محمد عباسی عضو شورای اسلامی شهر بافق درباره دادگاه کارگران بازداشتی شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: اعتصاب سال گذشته یک جریان عمومی در راستای اعتراض به واگذاری شرکت سنگ آهن و خواسته مردمی بوده است. مسئولین و مردم خواهان احقاق حق شهرستان بوده اند تا اجحاف در حق مردم بیش از این نشود به همین منظور جلسات زیادی در همان زمانی که کار سنگ آهن قرار بود راه اندازی شود برگزار شد.

وی افزود: با حضور اعضای شورای تامین و مسئولین استان و شهرستان و خانواده های افراد بازداشتی موارد زیادی مطرح شد،یکی از مواردی که خاطرم است در آنجا روی آن تاکید شد این بود که قضیه با توجه به اینکه خواسته عمومی شهرستان بوده و حق شهرستان ضایع می شده است مختومه شود و خدای نکرده دنبال بهانه تراشی و اشکال تراشی و پیگیری های بی مورد نباشند.

عباسی ادامه داد:در هر صورت با توجه به اینکه رییس سابق شورای شهر در جلسه امروز دادگاه احضار شده بود، اعضای شورای اسلامی شهر با مسئولین رسیدگی پرونده صحبت کردند و اوضاع کلی را بیان نمودیم و از ایشان خواسته شد که جریان را ختم به خیر کنند و پرونده مختومه شود تا بیش از این مردم خانواده و کارگران بازداشتی نگران نباشند.
قاضی پرونده با صحبتهایی که از سوی اعضای شورای اسلامی شهر بافق و نماینده مردم ارائه شد سعی می کند خواسته عمومی را در نظر گیرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page