برگزاری حلقه طرح صالحین ویژه فرزندان شاغل شرکت سنگ آهن مرکزی

دسته: اجتماعی , عمومی , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 27 دی 1394

DO3P0716

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، جلسه حلقه طرح صالحین با حضور فرزندان شاهد شاغل و جمعی از پرسنل انتظامات شرکت، در محل دفتر ستاد یادواره شهدای شرکت، در بیست و ششم دی ماه برگزار شد.
در این نشست، حجت الاسلام دهستانی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج بافق بیان کرد: دو موضوع بصیرت ملت و نفوذ دشمنان، کلید واژه هایی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود از آن بسیار یاد می کنند.
حجت الاسلام دهستانی با بهره گیری از سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: نفوذ دشمنان در برخی از مکانها، اتفاق افتاده و بایستی مراقب بود تا نفوذ در بدنه نظام انقلاب اسلامی ایجاد نشود. وی همچنین به نفوذ و ورود شبکه های مجازی اجتماعی به کشور اشاره کرد و افزود: ورود این نرم افزارها و عدم استفاده صحیح از این شبکه ها باعث شده است تا در خانواده ها تربیت فرزندان و نوع نگرش آنها به زندگی و خانواده تغییر کند.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج بافق ادامه داد دشمن ازطریق نفوذ در افکار و عقاید دینی و ارزشی ما نیز در جهت تضعیف بصیرت ملت نسبت به ارزشهای نظام و انقلاب برآمده است و باید بسیار مراقب و هوشیار باشیم. حجت الاسلام دهستانی همچنین با گریزی به انتخابات مجلس در سال جاری، این انتخابات را بسیار مهم و با اهمیت خواند.

حلقه صالحین DO3P0727


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page