یادواره شهدای سادات، 14 شهید گمنام و 253 شهید شهرستان بافق

دسته: اخبار ویژه , عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 3 بهمن 1394

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛صبح امروز نشست برنامه ریزی برپایی نمایشگاه و برگزاری یادمان شهدای سادات ، 14 شهید گمنام و 253 شهید شهرستان بافق با حضور امام جمعه و فرماندار بافق ، مسئول موسسه فرهنگی و مذهبی بیت الرضا و جمعی از مسئولان این شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

مسئول موسسه خیریه فرهنگی و مذهبی بیت الرضا بافق در این نشست به بیان برنامه ها فرهنگی این مراسم پرداخت و گفت: مراسم گرامیداشت شهدای شهرستان بافق در روز 15 بهمن ماه با سخنرانی حجت الاسلام صالحی خوانساری ، شعرسرایی سید حمیدرضا برقعی و روایت گری سعید عاکف در محل موسسه بیت الرضا بافق برگزار می شود.

حجت الاسلام سید علی طباطبایی در ادامه بیان داشت: برپایی نمایشگاه فرهنگی با عنوان سلاله های فاطمی با تعداد 12 غرفه که حوادث تاریخی از قبل انقلاب اسلامی تا کنون را به تصویر می کشد نیز از دیگر برنامه های جنبی یادواره شهدا شهرستان بافق می باشد.

وی پیرامون برپایی نمایشگاه افزود: برپایی غرفه های انقلاب در بافق ، شهدای ترور ، اعزام به جبهه های حق علیه باطل ، شبیخون فرهنگی و نسل جوان ، معراج شهدا و شهدای سادات و غرفه پشتیبانی از جمله غرفه هایی است در این نمایشگاه دایر خواهد شد.

مسئول موسسه بیت الرضا بافق در پایان اضافه کرد: نمایشگاه سلاله های فاطمی گرامیداشت شهدای سادات ،14 شهید گمنام و 253 شهید شهرستان بافق از تاریخ 12 بهمن ماه افتتاح و تا 22 بهمن ماه در محل بیت الرضا بافق جهت بازدید عموم دایر خواهد بود.

 

IMG_3668 IMG_3664 IMG_3660


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 4 بهمن 1394 - 7:02 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خسته نشدید از این همه یادواره گرفتن؟! پول این یادواره ها رو جمع کنید بدین به آدمای بدبخت..اثرش بیشتره…

You cannot copy content of this page