سند بهبود کیفیت نان شهرستان اجرا شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 5 بهمن 1394

سرپرست مرکز بهداشت بافق:
سند بهبود کیفیت نان شهرستان اجرا شد
سرپرست مرکز بهداشت بافق از اجرایی شدن سند بهبود کیفیت نان شهرستان خبر داد.
جواد فتاحی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار” بافق فردا” گفت: با توجه به اهمیت تامین، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه سند سلامت کیفیت نان تدوین شد.
وی افزود: جلسه ای در مرکز استان در رابطه با همین موضوع تشکیل و راهکارهای مناسبی که برای ارتقای کیفیت نان مد نظر بود مطرح شد و گام های موثر و مثبتی که می بایست در این زمینه برداشته شود عنوان گردید.
سرپرست مرکز بهداشت بافق ادامه داد: طی برگزاری جلسه ای نانوایان و کارشناسان بهداشت نیز توجیه شده؛ فرم و مدارک لازم آماده و بازدید از اماکن تهیه و توزیع نان انجام شد. در طول این مدت از 36 نانوانی سطح شهرستان بازدید بعمل آمد.
وی تصریح کرد: با پیگیری و بررسی مواردی چون روپوش نانوایان، نظافت و کارت بهداشت ساماندهی شد. خوشبختانه گاز رسانی به شهرستان باعث شد تا برخی مغازه ها بتوانند از نعمت گاز برخوردار شوند . و دیگر شاهد دود و سیاهی بر روی کاشی و فضای مغازه ها هم نخواهیم بود.
فتاحی گفت: تاکید دیگر در زمینه سامان دهی فضای محل نان سردکن است. مغازه داران موظفند هر شب “منبرهای” نان را به داخل مغازه برده تا در معرض گرد و خاک و عبور احشام نباشد.
سرپرست مرکز بهداشت بافق بیان کرد: مصرف استاندار نمک، عدم مصرف جوش شیرین و جوهر قند از موارد دیگری بود که در رابطه با آن تذکرات لازم ارائه شد.
جواد فتاحی در پایان این گفتگو عنوان کرد: در صورتی که نواقص بیان شده به نانواییها ظرف 40 روز آینده برطرف نشود سهمیه آرد آنان از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت قطع خواهد شد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page