جشنواره مسابقات ورزشی از کودکی با خانواده ویژه مادران ودختران 4تا7سال برگزار می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 5 بهمن 1394

به مناسبت ایام ا…دهه فجر: جشنواره مسابقات ورزشی از کودکی با خانواده ویژه مادران ودختران 4تا7سال برگزار می شود

رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان بافق از برگزاری جشنواره مسابقات ورزشی از کودکی با خانواده ویژه مادران و دختران 4 تا 7 سال خبر داد.
محمد قائمی در گفتگویی تلفنی با خبرنگار”بافق فردا”اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر جشنواره مسابقات ورزشی از کودکی با خانواده روز پنجشنبه 15 بهمن درسالن کوثر برگزار می شود.

وی افزود :آشنائی کودکان با ورزش، ایجاد فضائی شاد ومفرح برای مادران ودختران و همبستگی مهدکودک ها و پیش دبستانی ها و دیدار مدیران مدارس ابتدائی با مادران ازاهداف اولیه این جشنواره می باشد.
رییس هیات ورزش های همگانی ادامه داد:مسابقات در دو رده سنی 4 و5 سال و 6 و 7سال و مواد مسابقه حمل توپ، نشانه گیری و دوسرعت در مسافت کوتاه خواهد بود.
مادران نیز در مسابقات ایستگاهی شرکت خواهند کرد. و مجموع امتیازات دختر ومادر باهم محاسبه و مقام اول تا سوم مشخص می شود.
وی تصریح کرد: شرکت در این جشنواره برای همه مادران و دختران 4 تا7 سال ازاد و رایگان است. آخرین مهلت ثبت نام پایان وقت اداری سه شنبه 13 بهمن
در محل مهدهای کودک ها، پیش دبستانی ها، مدارس ابتدائی دخترانه و اداره ورزش وجوانان است.همچنین علاقمندان می توانند با شماره تلفن 32422882 تماس حاصل نمایند.
محمد قائمی گفت: این جشنواره با مساعدت فرمانداری ,آموزش وپرورش ,اداره ورزش و جوانان و هیات ورزشهای همگانی برگزارخواهد شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page