زنگ انقلاب در مدارس بافق نواخته شد + تصاویر

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 12 بهمن 1394

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با 12 بهمن ، ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارك فجر در ساعت 9 و 33 دقیقه ، زنگ انقلاب در همه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان بافق به صدا در آمد.

مراسم نمادین نواخته شدن زنگ مدارس ، با حضور فرمانداربافق ،بخشدار مرکزی، جمعی از مسئولان محلی ، مربیان و دانش آموزان در مدرسه راهنمایی دخترانه رضوان این شهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق در این آیین ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ياد و خاطره بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و شهداي انقلاب گرامیداشت و اظهار داشت:دهه فجر به یاد ماندنی ترین رویداد انقلاب اسلامی در کشور است.

سید مهدی طلایی مقدم در ادامه به بیان مسائل و مشکلاتی که از ابتدای انقلاب اسلامی از سوی دشمنان نظام اسلامی برای کشور ما بوجود آوردند از جمله ترور شخصیت های برجسته کشور،جنگ تحمیلی، تحریم های ظالمانه و ایجاد مشکلات اقتصادی پرداخت و افزود: خوشبختانه ملت ما توانسته است با ایستادگی و بردباری در برابر مشکلات و به برکت وجود رهبری های مدبرانه مقام معظم رهبری تاکنون سربلند و سرافراز باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرجام رسیدن برجام، برداشته شدن تحریم ها بعد از 12 سال و قبول ایران هسته ای توسط قدرت های غرب، این دستاورد های بزرگ را ناشی از رهبری های مدبرانه مقام معظم رهبری ، مدیریت رییس جمهور و تلاش های تیم هسته ای و دکترمحمد جواد ظریف عنوان کرد.

گفتنی است بازدید مسئولان از سفره سلامت دانش آموزان، رهایی 12 کبوتر به نشانه آزادی ، برش کیک انقلاب، اجرای سرود و دکلمه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

IMG_4008 IMG_4010 IMG_4063 IMG_4061 IMG_4023 IMG_4043 IMG_4109 IMG_4097


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page