سقف میزان واگذاری زمین توسط اداره راه و شهرسازی استان 5 هزار متر مربع است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 13 بهمن 1394

فرماندار بافق:
سقف میزان واگذاری زمین توسط اداره راه و شهرسازی استان 5 هزار متر مربع است
فرماندار بافق گفت: متولی واگذاری زمین اراضی شهری اداره راه و شهرسازی است. سقف میزان واگذاری زمین توسط اداره راه و شهرسازی استان یزد 5 هزار متر مربع می باشد.
سید مهدی طلایی مقدم در حاشیه مراسم زنگ انقلاب در گفتگو با خبرنگار “بافق فردا” در پاسخ به این سوال که در طرح تفصیلی میدان میوه و تره بار شهرستان 18 هزار متر مربع زمین مد نظر بوده است و در حال حاضر اداره راه و شهرسازی مجوز 5 هزار متر مربع را صادر کرده است اظهار داشت: متولی واگذاری زمین اراضی شهری اداره راه و شهرسازی است. سقف میزان واگذاری زمین توسط اداره راه و شهرسازی استان یزد 5 هزار متر مربع می باشد.
وی افزود: کاربری دیده شده تا از تهران بتوان مجوز گرفت. و نکته مهم دیگر این طرح جانمایی و مکان است. باید در منطقه ای این طرح جانمایی شود تا جلوی توسعه و پیشرفت شهری گرفته نشود.
طلایی مقدم ادامه داد: سرمایه گذار یک هفته پیش به فرمانداری مراجعه کرده است.
کار باید مسیر قانونی خود را طی کند.
وی بیان کرد: اگر واگذاری زمین در خارج از محدوده شهری باشد واگذارکننده منابع طبیعی خواهد بود. و هیچ محدویتی در متراژ زمین وجود ندارد.
فرماندار شهرستان بافق در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به این سوال که برخی از نامزدهای دوره دهم مجلس شورای اسلامی جلسه هم اندیشی خود را در مکان عمومی برگزار می کنند گفت: هیئت اجرایی به دقت مطالب را رصد می کنند. این کارتخلف انتخاباتی است گزارشاتی در این زمینه ارسال شده؛ نامزدها در صورتی که در ادامه تایید صلاحیت مشکلی برای آنان پیش آید گلایه مند نباشند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 - 12:56 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام

یه زمین 300 متری روبروی انقلاب 63 مربوط به فضای سبز بوده که
عده ای زمین خوار دورش حصار کشیدن

خواهشا پی گیری کنید

You cannot copy content of this page