برندسازی محصولات صنایع دستی بافق گامی در جهت توسعه این صنعت

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 15 بهمن 1394

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ “سید مهدی طلایی مقدم” به اتفاق بخشدار مرکزی و سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری بافق از برخی اماکن و آثار تاریخی شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند بهسازی و مرمت این آثار قرار گرفت.

فرماندار بافق درحاشیه این بازدید گفت: یکی از ظرفیتها و پتانسیل های اساسی شهرستان بافق موضوع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است که خوشبختانه در سند توسعه شهرستان نیز به صورت خاص مورد توجه قرار گرفته است.

وی در ادامه پیرامون احیا و مرمت آثار تاریخی شهرستان خاطرنشان کرد: با هماهنگی که با مسئولان اداره کل استان یزد و نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان صورت گرفته در رابطه با اعتبارات مرمت آثار تاریخی هیچگونه سقف اعتباری در این زمینه وجود ندارد.

طلایی مقدم با تاکید بر اینکه شهرستان بافق ظرفیت بالایی در رابطه با محل اقامت و اسکان گردشگران دارد افزود: خوشبختانه شهرستان بافق جز محدود شهرستانهایی است که امکانات مطلوبی در زمینه اسکان و محل اقامت گردشگران را دارا می باشد.

فرماندار بافق برند سازی صنایع دستی بافق را یکی از اولویت های مهم شهرستان در زمینه حفظ ، توسعه و همچنین بازاریابی محصولات صنایع دستی عنوان نمود و گفت: بافق با توجه به پیشینه تاریخی و پیشتازی در زمینه صنایع دستی دارد یکی از مسائل مهم در این زمینه بازاریابی و اقتصادی نمودن این صنعت در شهرستان است که میتوان با نامگذاری برند صنایع دستی بافق با عنوان” یوزآسیایی بافق” گام موثری در توسعه این صنعت برداشت.

گفتنی است بقعه متبرکه قاضی میرجعفر، کاروانسرای میدان خان ، خانه وحشی بافقی ، مجموعه میدان خان عمده ترین اماکنی بودند که مورد بازدید فرماندار و هیات همراه قرار گرفت.

IMG_4660 IMG_4651 IMG_4661 IMG_4671 IMG_4678 IMG_4682


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page