یکصد و شصت و سومین جلسه شوراي آموزش و پرورش بافق برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 18 بهمن 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ یکصد و شصت و سومین جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان بافق با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مدير و معاونين اداره آموزش و پرورش و برخي از كارشناسان محلي در محل تالار فرهنگيان اين شهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق در اين نشست با اشاره به اينكه پرورش نيروي انساني بالقوه يكي از اركان آموزش و پرورش مي باشدگفت: پرورش نيروي بومي با ظرفيت هاي بالا باعث رشد و بالندگي شهرستان در آينده خواهد شد.

سيد مهدي طلايي مقدم وجود برخي از معادن بزرگ در اين شهرستان را عامل بازدارنده پايه هاي اساسي آموزشي و پرورش نيروي انساني در اين شهرستان عنوان كرد و خاطر نشان كرد: متكي شدن به شركت سنگ آهن و اشتغالزايي در معادن سنگ آهن سبب شده تا دانش آموزان شهرستان آن گونه كه بايد در حوزه مختلف اقتصادي و ديگر رشته هاي تحصيلي پيشرفت كنند ، رشد نكرده اند.

در ادامه رئيس شوراي آموزش و پرورش با ارائه گزارش عملكرد يك ماهه اين شورا گفت : مشاوره باليني و روان شناختي ، ارزيابي دانش آموزان از جنبه هاي عاطفي و احساسي ، هدف گذاري در برنامه ريزي تحصيلي و پيگيري احداث زائر سراي فرهنگيان در مشهد مقدس از مهمترين اقدامات آموزش و پرورش طي يك ماه قبل مي باشد.

IMG_4590 IMG_4582 IMG_4584 IMG_4585


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page