نشست فرهنگی بانوان کارمند دانشگاههای شهرستان بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 19 بهمن 1394

فرهنگی زنان

بانوان کارمند دانشگاههای شهرستان بافق، بمناسبت گرامیداشت دهه فجر، نشست فرهنگی با موضوع نقش زنان در تداوم انقلاب، برگزار کردند.

در این نشست که در محل دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد، زارعی از اساتید حوزه علمیه خواهران برای حاضران در خصوص نقش و تاثیر زنان در تداوم انقلاب سخنرانی کرد.

 زارعی در سخنان خود گفت: خداوند طبق قانون و مقررات خود باید بشر را هدایت کند و در همین راستا برای هر ملتی پیامبری را فرستاد اما ملتها بخاطر خودخواهیهای خود، رویه ظالمانه ای را برای خود و دیگران رقم زدند که از یکی از این ظلم ها، ظلم به زنان بود و  در برخی از کشورها زنان به عنوان کالای تجاری محسوب می شدند.

این استاد حوزه افزود:  طبق بیان قرآن باید دسته جمعه برای احیای دین قیام کنید و طبق سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند گاهی به خاطر مسائل فرهنگی جامعه؛ شبها خواب نمی رفتند، هر کس در حیطه کاری خودش باید در بحث ارتقای فرهنگی جامعه تلاش کند و در این راستا از اقداماتی که مادران شهدا انجام دادند درس و الگو بگیرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
مردمظلوم ایرانی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 - 1:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

شنیده شده خانم سخنران جلسه عنوان نموده که شوهر اینجانب روحانی است و خیالم راحته اما شما خانمها مواظب شوهرانتان باشید که مردها همه …….!!!!!!!.اگر صحت داشته باشه گفتن همچین حرفها درست نیست.اولا همه مردها مشکل ندارند و دوما نمیتوان بطور صد در صد در یک قشر خاص هیچ مشکلی نیست.انشالله خداوند هیچ بنده ای را به خودش وا نگذارد و همیشه و همه جا یار و محافظ بندگان باشد.آمین

You cannot copy content of this page