بزرگان و فعالین اجتماعی در راستای اجماع نامزدها بکوشند

دسته: عمومی
۵ دیدگاه
چهارشنبه - 21 بهمن 1394
فرهنگی بافقی عنوان می کند:
بزرگان و فعالین اجتماعی در راستای اجماع نامزدها بکوشند
یک فرهنگی بافقی گفت: شهر نیاز به چهره های شاخص و الگو دارد . بزرگان و فعالین اجتماعی بافق و بهاباد در راستای اجماع نامزدها تلاش کنند.
امیر ناصری کارمند آموزش و پرورش در حاشیه مراسم شاهنامه خوانی در پاسخ به این سوال که دو شهرستان بافق و بهاباد چگونه می توانند به اجماع برسند اظهار داشت: با انتخاب یک نامزد توانمند و اصلح می توان بر بسیاری از مشکلات غلبه کرد.
وی افزود: متاسفانه بافق و بهاباد نیرویی در سطح بالا نداشته اند ؛ تا صدای مظلومیت و دادخواهی آنان را به گوش مسئولین برساند. شهر به علت نداشتن چهره های شاخص و الگو همچنان در گوشه نشینی به سر می برد. در صورتی که در بافق در رشته های مختلف فرهنگی، سیاسی، ورزشی و … الگویی مناسب وجود داشت بالطبع او تصمیم گیری می شد.
ناصری گفت: برای اتحاد و اجماع فعالین شهر دنبال الگوسازی نبوده اند. و مشکلی دیگر که در این شهر کویری وجود دارد، نعمت خدادادی سنگ آهن مرکزی است که فکر می کنم آن طور که باید و شاید از این نعمت خوب استفاده نشده است.
وی بیان کرد: بافق نیاز به چهره هایی دارد که پست های کلیدی کشور را در دست داشته باشند.که متاسفانه به خاطر امکانات اندکی که سنگ آهن در اختیار نسل جوان و کارکنان قرار داده است با دریافت مدرک هر طور که شده در این معدن مشغول به کار می شوند.
امیر ناصری در پایان عنوان نمود: به امید روزی که با پرورش نسلی فعال شاهد ایجاد کاربری و توسعه باشیم

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 23 بهمن 1394 - 10:17 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

احسنت امیر آقای ناصری حرف حق زدی

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 24 بهمن 1394 - 9:11 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
ممنون که خوب صحبتی کردید به امید همکاری همگان

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 24 بهمن 1394 - 10:35 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مردم عزیز بافق عده ای در خارج از شهر بافق دنبال تفرقه انداختن بین مردم هستند تا اهداف سیاسی خود برسند و کاندیدای مورد نظر خود که یک مهریزی است به مجلس بفرستند ،ما باید باهوشیاری و اجماع بین مردم بافق و بهاباد برای اولین بار یک کاندیدای منتخب از این دو شهر ستان را به مجلس بفرستیم ،.

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 24 بهمن 1394 - 1:13 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

درود بر نظرتان

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 24 بهمن 1394 - 1:18 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
ای کاش جوانان میکوشیدندتا بجای تلاش جهت استخدام در شرکت سنگ آهن به فکر ادامه تحصیل واشتغال در سایر نقاط کشور میشدند تا در دراز مدت خدمتی موٍٍٍثربه شهر خود کنند

You cannot copy content of this page