رمز موفقیت و رسیدن به کرسی مجلس اجماع است

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 28 بهمن 1394

رمز موفقیت و رسیدن به کرسی مجلس اجماع است
کاظم کریمزاده یکی از شاعران بافقی در گفتگو با خبرنگار” بافق فردا” در رابطه با این سوال که چگونه می توان مردم بافق و بهاباد را به اجماع دعوت کرد گفت: خیلی دیر به فکر چنین کاری افتاده ایم. مدت زمان کمی تا تبلیغات بیشتر باقی نمانده است.
وی افزود:کسانی که امروز در مورد اجماع داد می زنند چرا در دوره های قبل خود اجماع نکردند. در دوره نهم نماینده مجلس شورای اسلامی احساس کردم “شیخ شاب” من ارجح تر است. به همین منظور به نفع او از انتخابات انصراف دادم.
کریمزاده ادامه داد: رمز موفقیت و رسیدن به کرسی مجلس اجماع است. با همدلی و همزبانی آن هم در این مدت کوتاه می توان جواب مثبت گرفت. چرا در طول سال شورای مشترک بافق و بهاباد برگزار نمی شود.
فرهنگی بازنشسته گفت: چرا هیئت های مذهبی بافق در زمان عزاداری ها و ایام عاشورا به بهاباد نمی روند.
وی بیان کرد: حتی در چند سال قبل پیشنهاد دادم برای اجماع و نشان دادن همدلی بیاید میدان ورودی شهر بافق را به نام” ملاعبدالله بهابادی” نامگذاری کنیم. و بهاباد نیز متقابلا میدان ورودی شهر خود را به نام وحشی بافقی نامگذاری نماید. گرچه زمانی نیست اما انتخاب را باید بر عهده درایت و سیاست مردم گذاشت. و نکته دیگر این که کاندیداها منیت را برای شهر و مردم کنار بگذارند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
پیشنهاد عالیست خیلی عالی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 9:56 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

….پیشنهاد دادم برای اجماع و نشان دادن همدلی بیاید میدان ورودی شهر بافق را به نام” ملاعبدالله بهابادی” نامگذاری کنیم. و بهاباد نیز متقابلا میدان ورودی شهر خود را به نام وحشی بافقی نامگذاری نماید.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 4:12 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بافق فردا لطفا با کسانی گفتگو کنیدکه حرفهاشون از روی … نباشه.خیلی معتمد تو شهر هستند که مردم قبولشون دارندنظر اونها را بیاورید

You cannot copy content of this page