با فعالیت 10 واحد تولید پرورش ماهی تیلاپیا در بافق موافقت شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 28 بهمن 1394

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ فرماندار بافق در این رابطه اظهار داشت: پس از ابلاغ صورتجلسه 94/8/3 در خصوص پرورش ماهی تیلاپیا در استان یزد و شهرستان بافق ، که با پیگیری استاندار یزد و با حضور معاون وزیر و رییس شیلات ایران ، رییس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی ،معاون محیط زیست کشور و رییس امور هماهنگی و نظارت تولیدی و زیربنایی معاون اول ریاست جمهوری برگزار شده بود ، استاندار یزد از مسئولان زیربط در استان دعوت و ارائه گزارش پیشرفت و اجرایی شدن صورتجلسه را از آنان خواستار شد.

سیدمهدی طلایی مقدم ادامه داد: در این جلسه اعضا ضمن ارائه گزارش عملکردی از اقدامات صورت گرفته ، نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون موضوعات مرتبط که باید پیگیری شود، بیان نمودند.

وی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته و همت استاندار یزد مسائل و مشکلات پرورش ماهی تیلاپیا در استان یزد و شهرستان بافق پس از سالها رفع شده است و برای اولین بار مجوز پرورش ماهی تیلاپیا برای 10 واحد تولیدی در بافق مورد موافقت قرار گرفت.

طلایی مقدم افزود: همچنین کلیه فعالیت های واحد های مذکور مورد نظارت کامل سازمان محیط زیست کشور قرار خواهد گرفت.

فرماندار بافق در پایان خاطر نشان کرد: پرورش ماهی تیلاپیا در تکمیل زنجیره تولید و خودکفایی نقش بسزایی داشته و قطعا راه اندازی واحدهای مذکور نه تنها در اشتغال و تولید نقش بسیار مهمی خواهند داشت بلکه در جلوگیری از خروج ارز و حرکت کشور به سوی اقتصاد مقاومتی و خودکفایی نقش موثری ایفا خواهد کرد.

photo_2016-02-17_09-48-41 photo_2016-02-17_09-48-38 photo_2016-02-17_09-48-33


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page