مثلث اجماع

دسته: مقالات
۴ دیدگاه
چهارشنبه - 28 بهمن 1394

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
رنجبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 - 8:49 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

درود بر ارجمند
چکنم که ما بافقی ها دوست داریم با باتوم به خواسته خود برسیم
افسوس و صد افسوس

س الف ر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 - 9:44 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

به این سوالها هم دقت کنید:
1 ـ ایا به نظر شما دو کاندیدی که از دو محله ی مقابل هم (به گواهی گذشته) معرفی شده اند، حاضر به احماع هستند؟
2 ـ کاندیدی که قبلا نیز در انتخابات از بافق، کاندید شده است، بنا به گفته ی خودش، بارها ذکر کرده که تکلیف خود می داند که کاندید شود و به نفع هیچکس کنار نخواهد رفت. حتی اگر دکتر برخورداری که خودش گفته بود، روی من اجماع می کند، کاندید شده بود، حاضر به کناره گیری نبوده است و هم اکنون نیز، بنا به اعتراف خود و دوستانش، به هیچ وجه کنار نخواهد رفت.
3 ـ ایا، به نظر شما، وقتی یکی از این دو کاندید، کنار بکشند، این فرهنگ در مردم بافق، ایجاد شده که به کاندید مقابل خود رای بدهند؟ یعنی به فرض، طرفداران آقای ص، آیا حاضرند به طرفداران آقای ت رای بدهند؟
4 ـ اصلاح طلبان بافق که همیشه، خود را جدای از مردم می گیرند، بجای حمایت از این دو کاندید، از کاندیدی دیگر حمایت کرده اند، ایا این کاندید نیز انصراف می دهد؟ آیا اصلاح طلبان بافقی، به کاندیدای واحد رای خواهند داد؟
با این تفاسیر، اجماع در بافق ،اندکی سخت تر از آن است که بتوان به راحتی آنرا متصور بود. در هر صورت، مطمئنا کاندید دیگری، بنام آقای مهندس ف، به مجلس راه خواهد یافت. چرا که دو سال قبل از انتخابات، مهندسی ارا، صورت گرفته و در صورتیکه بخواهند مردم، مهندسی آرا را بهم بزنند، موارد دیگری نظیر باطل کردن صندوقها، تقلب، اشتباهات رای خوانی و مواردی از این دست، بکمک ورود ف به مجلس، خواهد آمد. در هر صورت، انتخابات این دوره، بازی باخت ـ باخت برای مردم بافق است. اگر می خواهید از بافق، کسی به مجلس برود، با توجه به موارد فوق، بهتر است چهار سال، تمام هم و غم خود را، (یعنی از هشتم اسفند به بعد تا چهار سال) بر این بگذاریم که حوزه بافق و بهاباد، تبدیل به یک حوزه شود چرا که با این نقشه سیاسی انتخاباتی در این حوزه، محال است از بافق کسی به مجلس برود. چرا که تعدا آرای مردم خارج از بافق، به کاندیدای بافقی، تقریبا همیشه به سمت صفر میل می کند. و این بر می گردد به رفتار خود ما. وقتی مردم ما، در اعتصابات سال گذشته، خود ، مدیرانشان را دشنام می دهند، وقتی سایتهای خبری ما، از اتش زدن پلاکاردهای تبریک به یک مدیر و دشنام نویسی بر دیوارهای یک اداره، خبر منتشر می کنند، چگونه توقع دارید دیگر شهرستانها، به یک بافقی، رای بدهند. ؟؟؟؟

    ژ نرال محمد 13 این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 اسفند 1394 - 11:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    big like

    فاطمه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 9 اسفند 1394 - 1:55 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    آفرین عالی بود

You cannot copy content of this page