شهرستان بافق يكي از شهرهاي موفق استان در جذب گردشگران نوروز 94 بود

دسته: عمومی , محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 29 بهمن 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ اولين نشست برنامه ريزي و هماهنگي خدمات سفر ويژه سفرهاي نوروزي با حضورفرماندار و اعضاي ستاد خدمات سفر در بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در اين نشست هدف از برگزاری این جلسه را توسعه گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران و همچنین مدیریت یکپارچه ،سیاستگذاری، برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت بر انجام فعالیت های سفر عنوان کرد.

سيد مهدي طلايي مقدم در ادامه با اشاره به اینکه در نوروز سال 94 شهرستان بافق يكي از شهرهاي موفق استان يزد در جذب توريست و گردشگران داخلي و خارجي بوده است، گفت: مزيت گردشگري شهرستان بافق نسبت به ساير شهرهاي استان يزد در اين است كه توريست و مهمانان نوروزي شهرستان بافق را براي گردشگري و تفريح انتخاب مي كنند.

وي دليل افزايش 25 درصدي مسافران نوروزي در سال گذشته را همکاری و هماهنگی بین ادارات شهرستان عنوان كرد و افزود: اکنون نیز باید تلاش کنیم با فراهم کردن بستر مناسب برای مسافران و زائرین ماندگاری بیشتر آنان در این شهرستان را رقم بزنیم زیرا که این امر به نفع مردم و کسبه شهرستان است.

فرماندار بافق مهمترين و ابتدايي ترين هدف را جلب گردشگر عنوان كرد و گفت : گردشگراني كه شهرستان بافق مي آيند به دليل نداشتن شناخت كافي از ظرفيت گردشگري بافق براي مدت بسيار كوتاهي در شهرستان مي مانند و بايد تبليغات و شرايط به صورتي انجام گيرد كه گردشگر براي بازديد از مكانهاي بيشتري وقت بگذارد تا تاثير آن در وضعيت اقتصادي شهرستان مشهود شود.

طلايي مقدم با اشاره به موقعیت خاص اقلیمی و فرهنگی این شهرستان و همچنین تنوع جاذبه های تاریخی و گردشگری ، ایجاد بازارچه صنایع دستی، توجه ویژه به فضاسازی و زیباسازی شهر و توزیع بروشور و نقشه، امنیت، نظافت و نظارت بر امامزاده عبدالله(ع) و مساجد، برپایی نمازخانه، ایستگاه سلامت و معرفی ظرفیت های شهرستان را از مواردی عنوان کرد که باید توسط کمیته های عضو ستاد به آن توجه ویژه صورت گیرد.

در پايان ضمن اعلام وظايف كميته هاي ستاد تسهيلات سفر، برخي از مسئولان به ارائه نظرات ، پيشنهاد و برنامه هاي پيش بيني شده در ايام نوروز پرداختند.

IMG_6464 IMG_6468 IMG_6469


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page