عدم خیانت به رای مردم بالاترین نشانه یک نماینده موفق است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
یکشنبه - 2 اسفند 1394

مدیر موسسه بانوان نیکوکار:

عدم خیانت به رای مردم بالاترین نشانه یک نماینده موفق است

مدیر موسسه بانوان نیکوکار گفت: شجاعت ، صراحت بیان از جمله مواردی است که یک نماینده باید از آن برخوردار باشد. عدم خیانت به رای مردم بالاترین نشانه یک نماینده موفق است.

ناهید مظفری در گفتگویی با خبرنگار” بافق فردا” در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی شرکت می کنید اظهار داشت: بله، این در صورتی است که اگر توانستم فردی کارشناس و کاردان انتخاب کنم آینده ای روشن برای خود و دیگر شهروندان در مدیریت شهری قلم زدم.

وی در رابطه با این سوال که یک نماینده چه ویژگی هایی باید داشته باشد بیان کرد: از نظر من باید درد مردم را احساس کند نه دغدغه دولت را. البته در راستای تعامل با اهداف دولت و نظام باشد.

مظفری ادامه داد:انتظار دارم وقتی نماینده به کرسی مجلس نشست مردم را فراموش نکند .از حرف تا عمل راهی نیست. اگر وجدان سر منشاء کار باشد.

مدیر موسسه بانوان نیکوکار سه عنصر دانش ، تصمیم گیری و پیگیری را لازمه کار یک نماینده دانست و افزود: سه عنصر لازمه وجود یک نماینده است. اما دانش به چه؟ تصمیم گیری به چه؟ پیگیری به چه؟

دانش به نیازهای شهر از همه نظر، اولویت بندی نیازها و خواسته ها، تصمیم گیری در خصوص رسیدگی به این مشکلات و اما پیگیری راسخ در رسیدن به هدف و حل مشکلات و برآورده شدن خواسته مردم.

ناهید مظفری تصریح کرد: وظیفه یک نماینده پایبندی به اهدافش است.شعار خوراک تبلیغات است نه انجام وظیفه در مقابل مردم.

وی ملاک خود را برای انتخاب یک نماینده اصلح در درجه اول مومن بودن دانست و عنوان کرد: البته مومن بودن فقط به نماز و مسجد نیست. عدم خیانت به رای مردم بالاترین نشانه یک نماینده موفق است. شجاعت و صراحت بیان صفتی که این روزها در مردم کمرنگ شده است. بهترین نامزد کسی است که این صفات در او نهادینه شده باشد.

وی گفت:زیاد در جلسات بیان دیدگاه ها نامزدها شرکت نمی کنم چون کاندیداها را می شناسم و از سوابق کاری شان خبر دارم. و شاید از اهدافشان تا حدی آگاه باشم.

این بانوی فعال اجتماعی یادآور شد: فعلا نظری در رابطه با این که چه کسی با چه میزان آراء انتخاب می شود ندارم.

ناهید مظفری بیان کرد: نظر خاصی بر اجماع نمایندگان ندارم. بسیار مطلوب خواهد بود اگر اجماع بین شهرستان هایی چون بهاباد و بافق صورت گیرد . اما بومی و غیر بومی بودن زیاد اهمیتی ندارد. چون کارآمد بودن نماینده مهم همه و در صدر است


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
دلواپس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 2 اسفند 1394 - 1:15 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
اولا نه شما تقصیری نداری که بومی یا غیر بومی برایتان فرقی ندارد چون بومی نیتسید مثال بارزش فعالیتهای چشمگیر مرحوم دهستانی ودکتر یاراحمدی و آقای عسکری غیر قابل مقایسه با مدیران غیر بومیه دوماًشما که ادعاتون میشه همه را میشناسی بایدکارآمدیهای نمایندگان غیربومی را در نه دوره مجلس قبل هم بخاطر داشته باشی و لیستی از این کارآمدی ارایه کنید لطفا
همشهریان عزیز اینو آویزه گوشتان قراردهید که:
کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من .
پس پیش بسوی اجماع بافق و بهاباد و خاتم.

You cannot copy content of this page