بافقی ها برای اجماع ایثار کنند

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 2 اسفند 1394

دکتر تشکری :
بافقی ها برای اجماع ایثار کنند
دکتر تشکری پزشک داروساز بافقی گفت: نامزدهای بافقی می توانند با کمی تامل دیدگاه های همدیگر را بشنوند و از بین خود یکی را به عنوان اصلح انتخاب نمایند. برای اجماع ایثار و از خودگذشتگی کنند.
جواد تشکری در گفتگویی تلفنی با خبرنگار “بافق فردا” بیان کرد: من نیز مانند دیگر همشهریان در این انتخابات شرکت خواهم کرد. در انتخابات کاری اساسی برای تعیین سرنوشت مملکت و شهر رقم خواهد خورد. شرایط کنونی کشور به دلیل لغو تحریم ها به گونه ای است که اگر نمایندگانی دلسوز و کارآمد به مجلس راه یابند برای حل مشکلات مردم کارگشا خواهند بود.
وی در رابطه با ویژگی یک نماینده اصلح چنین اظهار داشت: نماینده اصلح کسی است که بتواند خواسته مردم و حوزه انتخابیه خود را مطرح و تا حصول نتیجه پیگیری کند. قانونی مصوب نماید که نفع مردم و مملکت در آن باشد. رفاه اجتماعی مردم، اشتغال، بیمه بیکاری و… مد نظر وی باشد.
وظیفه نماینده در قانونگذاری و نظارت بر اجرایی شدن آن است.
وی تصریح کرد: از نماینده انتظار می رود به مشکلاتی چون اشتغال و امنیت شغلی برای کارگران که در مملکت قابل حل است بپردازد. و همچنین در جهت ارتباط با کشورهای دنیا بکوشد.
تشکری صفاتی اعم از برخورداری از دانش، تصمیم گیری و پیگیری مجدانه را لازمه کار یک نماینده دانست.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که ملاک شما برای انتخاب یک نماینده چیست تصریح کرد: متدین، عالم به علوم روز، تبحر داشتن شجاعت، صراحت بیان و انصاف در پیگیری مشکلات تمام شهرهای حوزه انتخابیه از مواردی هست که به آن توجه خاص خواهم داشت. دید نماینده بایدکلان باشد. در جمع مردم بیاید. مردم دار باشد. و به آنچه در روزهای تبلیغات انتخاباتی می گوید پایبند باشد.
مسئول فنی داروخانه دکتر تشکری متذکر شد: نماینده بومی با شرایط ذکر شده در راستای حل مشکلات تاثیرگذارتر خواهد بود. در مملکت ما به گونه ای است که اکثریت نمایندگان به حوزه انتخابیه خود اهمیت بیشتری می دهند. بومی با درد جامعه و حرف مردم آشناتر است.
وی ادامه داد: چه خوب است که نامزدهای بومی خود به اجماع برسند یا اینکه با بزرگان شهر مشورت صورت گیرد. اما اگر خود به شخصه نامزد انتخاباتی بودم و وضعیت شهر را برای اجماع چنین می دیدم حتما به نفع همشهری خود کنار می رفتم. بافقی برای اجماع باید ایثار و از خودگذشتگی کند.
تشکری پیرامون این سوال که دیدگاه شما با کدام یک از نامزدهای بومی همخوانی دارد گفت: نامزدها در حوزه های خود دیدگاه های متفاوت و ارزنده ای دارند. اما نظر و دیدگاه من با آنان یکی نیست.
تشکری در ادامه در پاسخ به این سوال که اجماع بافق و بهاباد به نفع کدام یک از نامزدها خواهد بود تصریح کرد: بنده برای هر دو عزیز احترام خاصی قائلم. اما فکر می کنم اجماع بافق و بهاباد به دلیل حضور در دوره های قبل به نفع “صباغیان” است


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
روح الله این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 2 اسفند 1394 - 11:08 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
خدمت آقای تشکری و تشکر از ایشان بابت حمایتشان از آقای صباغیان

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 3 اسفند 1394 - 6:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
دکتر شما که از ایثار صحبت می کنی چرا در مورد ساخت مغازه ات در گوشه ی دیگری از شهر ، ایثار نکردی و گفتی باید بهترین و حساس ترین قسمت شهر ، مغازه ی بنده و امثالهم بنا شود؟

You cannot copy content of this page