هفته تئاتر استان یزد از زبان مسئول انجمن نمایش شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 3 اسفند 1394

 

نخستین هفته تئاتر یزد از 23 بهمن لغایت 28 بهمن ماه در تالار یزد برگزار شد. مسئول انجمن نمایش بافق، مسئول گروه هنری عرفان و جمعی از از هنرمندان گروه در این مراسم شرکت نمودند.

کاظم قانعی مسئول انجمن نمایش بافق گفت: هفته تئاتر یزد با رویکرد آموزشی جهت علاقمندان به این رشته در تالار هنر یزد برگزار شد که با برپایی 3 ورک شاپ آموزشی با حضور اساتید مجرب از تهران همچون، هوتن شکیبا، ایوب آقاخانی و آرش دادگر در زمینه بازیگری، دراماتورژی و کارگردانی در راستای بالابردن سطح دانش و آگاهی هنرمندان تئاتر برگزار شد.

وی ضمن تشکر از عنایت مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نسبت به این امر مهم و همچنین کارشناسان تئاتر از جمله دکتر دهقان رئیس انجمن هنرهای نمایش یزد، دکتر زارع، سعید شهریار، علیرضا خورشید نام، علی شکاری، محمدرضا زبرجدی و سایر بزرگوارانی که در برگزاری این رویداد هنری زحمت کشیدند کمال تشکر و سپاسگذاری نمود.

مسئول انجمن نمایش بافق همچنین ضمن قدردانی فراوان از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق بدلیل همکاری و همراهی با گروههای نمایشی بیان نمود که در حال حاضر 4 گروه هنری در شهرستان مشغول فعالیت هستند.

گروه هنری رسالت به مدیریت سیدکاظم عباس زاده

گروه هنری عرفان به مدیریت روح ا… کوشا مقدم

گروه هنری فانوس شب به مدیریت امیرعلی رسولی فرد

و با توجه به اینکه دوستان عزیزمان در گروههای مختلف هنری در ایام ا… دهه فجر برنامه داشتند موفق به شرکت در این کارگاههای آموزشی نگردیده اند.

وی تاکید نمود که ان شا… با برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر بتوانیم در ورک شاپ ها و دوره های آموزشی آینده شرکت نمائیم.

وی در پایان ضمن تشکر از خبرنگار سایت بافق فردا از علاقمندان به رشته تئاتر و نمایش جهت ثبت نام و همکاریهای گروههای مختلف هنری مراجعه نمایند.

 

 

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page