نشست آموزشی کاربران رایانه شعب اخذ رای شهرستان بافق برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 4 اسفند 1394

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ نشست آموزشی کاربران رایانه شعب اخذ رای بافق با حضور فرماندار و معاون فرماندار ، مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات و اعضای کابر رایانه شعب اخذ رای در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق در این نشست آموزشی با تاکید بر مسئولیت خطیر کاربران رایانه شعب اخذ رأی از کاربران به عنوان قلب تپنده شعب اخذ رای یاد کرد و اظهار داشت:نقش آموزش صحیح و هدفمند در روند اجرای انتخابات، مهم و اثرگذار است و کاربران شعبات اخذ رای نقش حیاتی در برگزاری مناسب و صحیح انتخابات هفتم اسفند ماه را دارا می باشند.

“سید مهدی طلایی مقدم”با بیان اینکه دو انتخابات پیش رو حساس و سرنوشت ساز است خواستار دقت کافی مجریان انتخابات به وظایف قانونی و فراگیری آموزش های لازم در نظر گرفته شد و بر ضرورت قانونمندی، امانتداری و مسئولیت پذیری مجریان انتخابات تاکید کرد.

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات بافق نیز در ادامه این نشست گفت: تمام رايانه هاي مورد نياز جهت برگزاري انتخابات دهمین دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان آماده شده است و41 نفر کاربر انتخابات ، براي جمع آوري آراي مردم در پاي صندوق هاي راي شهرستان بافق آموزش مي بيند که از اين تعداد 4 نفر به عنوان سرگروه و 2 نفر رزرو هستند .

“مهدي فتاحي” همچنین ضمن تبیین بایدها و نبایدهای انتخاباتی اضافه کرد : با اشاره به اجرای فرم ۴۹ قانون انتخاباتی ، تمام اطلاعات هر فرد رأی دهنده باید سرعت و دقت از طرف کاربران رایانه‌های انتخاباتی ارسال شود که فرآیند انتخابات شهرستان به طور مناسب صورت گیرد.

در ادامه نرم افزار انتخابات توسط مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان بافق به کاربران آموزش داده شد.

IMG_6761 IMG_6762 IMG_6763 IMG_6767


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page