سرمربی تیم ملی ایران در شهرستان بافق

دسته: عمومی , ورزشی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 4 اسفند 1394

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی؛ سرمربی تیم ملی ایران که به دلیل برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و البته تعطیلات تیم ها فعلا کار خاصی در تیم ملی ندارد.بنا به دعوت باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت سنگ آهن و پس حضور در کاشان و یزد صبح روز دوشنبه سوم اسفندماه  وارد شهرک آهنشهر  بافق شد.
در این سفر وی را، همسرش و مشاوره کفاشیان و نماینده شرکت سنگ آهن در فدراسیون فوتبال همراهی می کردند.
در ابتداء وی مورد استقبال مدیر عامل و مسئولین و جمعی از ورزشکاران شرکت سنگ آهن قرارگرفت. کی روش که از وجود چنین فضا و طبیعت سرسبزی در دل کویر دچار بهت و تعجب شد گفت: من بسیار به آفریقا سفر می کنم در آنجا نخلستانهای زیادی وجود دارد که طیعتا من را به یاد شهرستان بافق خواهد انداخت.
در ادامه مدیر عامل در مورد شرکت سنگ آهن توضیحاتی بیان نمود.
حضور هشت نفر از آزادگان شرکت باعث شد که کی روش نگاه ویژه ای به این عزیزان داشته باشد به گونه ای که بیان نمود: سربازان واقعی وطن شما بزرگواران هستید که برای میهن عزیزتان جانفشانی و از خود گذشتگی داشتید.
سرمربی تیم ملی کشورمان عکس انداختن با آزادگان را افتخاری برای خود دانست و در خواست کرد که نام عزیزان و تصاویرشان را داشته باشد تا همیشه به یاد این لحظه شیرین و خاطره انگیز باشد.
در ادامه برنامه لباس تیم باشگاه سنگ آهن که منقش به نام کی روش و همسرش بود توسط مدیرعامل شرکت سنگ آهن به وی اهداء شد و کی روش نیز جهت ارج نهادن به آزادگان سرافراز میهن اسلامی به صورت نمادین به مدیرعامل شرکت و آزادگان لباس تیم ملی را اهداء نمود. در زمان اهداء لباس به کی روش مدیرعامل شرکت سنگ آهن گفت: تصویر یوزی که بر روی لباس تیم ملی نقش بسته است مربوط به یوزپلنگ آسیایی که زیستگاه اصلی آن در کوههای بافق است.
به گفته ماشالله تفکری هدف از حضور سرمربی تیم ملی دربافق چندین ماه قبل از طرف باشگاه سنگ آهن از وی دعوت بعمل آمده بود که وی قول خود را عملی ساخته و با همسر خود به شهرستان بافق سفر کرد.

DO3P8227

DO3P8235

DO3P8311

DO3P8447

DO3P8533

DO3P8572

DO3P8534


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page