تاکنون بیش از 10 هزار رأی در شهرستان بافق اخذ شده است

دسته: اخبار ویژه , عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 7 اسفند 1394

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ فرماندار بافق اظهارداشت: حضور مردم دارالشجاعه بافق در شعب اخذ رای از ساعات اولیه صبح با شور و نشاط خوبی در حال برگزاری است.

سیدمهدی طلایی مقدم افزود: امروز باتوجه به حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای نسبت به دوره های انتخابات گذشته ، بسیار چشمگیر بوده است که پیش بینی می شود این انتخابات نیز مانند انتخابات سنوات قبل ، باشکوه باشد.

وی به 35 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان بافق اشاره کرد و گفت: 26 شعبه ثابت اخذ رای و 9 شعبه سیار کار اخذ رای انتخابات هفتم اسفند را در این شهرستان انجام می دهند که تاکنون بیش از 10 هزار رای در این شعب توسط مردم در صندوق آرا انداخته شده است.

فرماندار بافق بیان کرد: با همکاری هیات های اجرایی، بازرسی و نظارت انتخابات، روند رای گیری خوب و روان در حال انجام است و تاکنون هیچ گونه تخلفی ارائه نشده است.

رییس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بافق در پایان اضافه نمود: شرکت کنندگان در رای گیری ضروری است در زمان نوشتن اسامی کاندیدای مورد نظر خود و زمان انداختن رای داخل صندوق آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صورت مجزا دقت کافی را داشته باشند.

 

photo_2016-02-25_20-47-27

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page