معوقات کارگران تا پایان سال 94 پرداخت می شود

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 18 اسفند 1394

نایب رییس هیئت مدیره شرکت شهداب یزد:
معوقات کارگران تا پایان سال 94 پرداخت می شود
نایب رییس هیئت شرکت شهداب یزد گفت: تمامی معوقات کارگران شرکت تا پایان سال 94 پرداخت می شود.
غلامرضا شایقی در حاشیه سفر وزراء به بافق در گفتگویی با خبرنگار”بافق فردا” در پاسخ به این سوال که شنیده شده است حقوق بهمن و اسفند ماه کارگران تا پایان سال پرداخت نمی شود اظهار داشت: به شدت این موضوع را تکذیب می کنم. عیدی و حقوق دی ماه کارگران پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: شرکت تمام تلاش خود را خواهد کرد تا پایان سال 94 حقوق بهمن و به احتمال زیاد 50 درصد از حقوق اسفند ماه را پرداخت نماید.
وی در بخشی دیگر ازسخنان خود در پاسخ به این سوال که مژدگانی شما برای سال جدید به کارگران چیست عنوان کرد: ما را در معذوریت قرار ندهید. آنچه اداره کار تعیین کرده باشد پرداخت می شود. هیچ شک و نگرانی نیز در پرداخت آن وجود ندارد.
وی گفت: در این بحران اقتصادی پرداخت حقوق واقعا کاری دشوار است.
غلامرضا شایقی با خنده عنوان کرد: مژده ای بالاتر از این نیست که حقوق به موقع پرداخت شود. کارگران باید دعاگوی ما باشند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۱۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
شهروندبافق که کارگر شهداب نیست این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 19 اسفند 1394 - 3:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کارگران بایبد دعا گو ایشان باشند؟!!!
بله.آدم باید احترام نگه ارد ولی گویا آقایان فراموش کردند که هرچه بدست آوردند از کجا و چجوری بوده است.آقایان شایقی زحمات زیادی کشیدند و مدیریت خوبی هم داشته اند که شهدآب، شهداب شده است ولی خوبست به گذشته خود نگاه کند.اگر به یمن مدیریت عالیجنابان و عالیجنابتران اوضاع اقتصادی به گونه ای بوده که امورپیمانکاری به ایشان واگذار شد و موردحمایت قرار گرفتند تا شدند شهداب ، اکنون حداقل حرمت همان عالیجنابتران را نگه داشته و کارگران ما را که دستمزد تلاششان رامیخواهند زیر دین خود نخوانند.ومطمئن باشند عالیجنابتران اجرومزد آنان را با سود و بهره مناسب به ایشان بازمی گردانند.
واقعا”جناب آقای شایقی باید بخندند که مژده ای به این والائی و بالائی به کارگران سخت کوش کویر می دهند.و من نیز که کارگرایشان نیستم دعاگویشان!!!!

You cannot copy content of this page