28/5 درصد ازسهام شرکت سنگ آهن بافق دولتی بماند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 18 اسفند 1394

فرماندار بافق:
28/5 درصد ازسهام شرکت سنگ آهن بافق دولتی بماند
فرماندار بافق گفت: درخواست مسئولین شهرستان و استان و همچنین مردم بعد از واگذاری 71/5 درصد از سهام شرکت سنگ آهن مرکزی – بافق دولتی ماندن 28/5 درصد از سهام شرکت است.
سید مهدی طلایی مقدم در نشست اداری که ظهر امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان، استان و کشوری در محل سالن اجتماعات فرمانداری بافق برگزار شد ضمن تقدیر از حضور پرشور و 95 درصدی مردم بافق در دهمین دوره انتخابات نماینده مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان بیان کرد: مردم دارالشجاعه بافق همگام و همراه با مردم کشور ایران در انتخابات حضوری پرشور داشتند . لازم و ضروری است از تک تک آحاد مردم تشکر شود.
وی با اشاره به دومین سفر پرخیر و برکت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: از جنابعالی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صاحب 71/5 درصد از سهام شرکت سنگ آهن مرکزی –بافق و نماینده ویژه ریاست جمهوری درخواست می شود کمافی السابق توجه و عنایت ویژه ای به شهرستان محروم بافق داشته باشید.
طلایی مقدم افزود: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکنون به وعده و قول های که به مردم بافق داده است جامعه عمل پوشانده و امروز شاهد بهره برداری از پلی کلینیک تامین اجتماعی شهرستان، یکی از قول های وزیر در مرداد ماه سال گذشته هستیم.
وی ادامه داد: چنانچه واقف هستید بافق شهری معدنی است. و طی چند وقت اخیر حرکت های خوبی در بحث توسعه صنایع جوار ریلی، میراث فرهنگی، پرورش آبزیان آب شور و توریسم سلامت شروع کرده است.که در افق 1404، سند چشم اندازشهرستان پیامدهای بسیار خوبی برای شهرستان دارد.
فرماندار اضافه کرد: بعد از واگذاری 71/5 درصد از سهام شرکت سنگ آهن به صندوق بازنشستگی فولاد درخواستی در مجموعه مسئولین شهرستان، استان و مردم مبنی بر دولتی ماندن 28/5 درصد از سهام شرکت سنگ آهن تا زمان بهره برداری ازطرح های صنایع جوار معدنی مطرح گردید. که امیدواریم با مدد مجموعه صندوق بازنشستگی فولاد و همچنین سنگ آهن بافق طرح ها به بهره برداری برسد.
وی با بیان این که یکی دیگر از نگرانی ها بحث تامین خوراک برای واحدهای معدنی در شهرستان است تصریح کرد:سرمایه گذاری هایی در بخش خصوصی “بافق کسری” و شرکت سنگ آهن، مجموعه فولاد بافق برای راه اندازی فولاد 1 میلیون تنی انجام شده است و ادامه و حیات این طرح ها مستلزم تامین خوراک است. میطلبد برای برطرف شدن این نگرانی کمک و مساعدت لازم را داشته باشید.
فرماندار افزود: اصرار مسئولین شهرستان برای حضور وزیر در شهرستان به دلایل متعدد از جمله درایت مدیریتی وی در هیئت دولت، ارتباط بسیار خوبی با هیئت دولت و نزدیکی وزیر با مقام معظم رهبری بود که این موضوعات بر هیچ کس پوشیده نیست.
سید مهدی طلایی مقدم خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از شما به عنوان یک شهروند بافقی درخواست داریم تا مردم را یاری کنید. انتظار است همچون یکسال گذشته افتخارات خوبی را برای شهرستان کسب کنید


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page