باید قول اجرای ارتقاء شغلی کارگران را به عمل سرعت بخشید

دسته: عمومی
یک دیدگاه
جمعه - 21 اسفند 1394

رییس شورای اسلامی شهر بافق:
باید قول اجرای ارتقاء شغلی کارگران را به عمل سرعت بخشید
رییس شورای اسلامی شهر بافق خواستار تسریع در روند اجرای ارتقاء شغلی کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی- بافق شد
محمد رنجبر در جلسه شورای اداری که باحضور مسئولین کشوری، استان و شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری ضمن خوش آمد گویی به میهمانان و تقدیر و تشکر در رابطه با تسریع در ساخت پلی کلینیک تامین اجتماعی گفت: حقیقتا روزی که پروژه کلنگ زنی شد باور نداشتیم در عرض مدتی کم کار به این خوبی جمع شود. امیدواریم بزودی متخصصین مشغول بکار شوند.
وی افزود: صورتجلسه ای در سال 79 تنظیم شد. مقرر گردید در قبال خصوصی سازی شرکت سنگ آهن دو کارخانه جوار معدنی بدون قید و شرط قبل از واگذاری احداث شود. تکمیل پروژه های جوار معدنی و مخصوصا 2 چرخه فولاد(شرکت سنگ آهن و فولاد ابویی) یکی از خواسته های دیرینه مردم بافق است.
رنجبر ادامه داد: با توجه به احداث کارخانه های گندله و فولاد خوراک آن نیز باید تامین شود طبق بر آورد کارشناسان ذخیره معدن چغارت رو به اتمام است. سال 84-85 سر جمع 35 آنومالی از شرکت سنگ آهن منفک شده؛ تقاضای ما مبنی بر بازگرداندن آنومالی ها به شرکت سنگ آهن می باشد.
رییس شورای اسلامی با بیان این که اختصاص 15 درصد از شرکت سنگ آهن از بندهایی بود که در صورتجلسه سال 93 قید شد اظهار داشت: این سهام به منظور جبران عقب ماندگی و توسعه شهر مد نظر قرار گیرد. باید به دنبال راهکار قانونی برای این کار بود.
وی تسریع در روند ارتقاء شغلی کارگران سنگ آهن را یکی دیگر از خواسته ها دانست و افزود: با یاری خدا این روند آغاز شده است. اما خواهشمندیم قول اجرای آن با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.
محمد رنجبر اشاره ای به موضوع لغو 5/28 درصد از سهام سنگ آهن داشت و تصریح کرد: از سال گذشته که دستور لغو آن صادر شده است هر ازگاهی سازمان خصوصی سازی به این بحث دامن می زند.
رییس شورای اسلامی خطاب به وزیر گفت: به عنوان یک شهروند بافقی؛ با همان نگاه شهروندی یا بافقی بودن به محرومیت های شهر بنگرید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 22 اسفند 1394 - 12:45 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دیشب دربرنامه زنده تلویزیونی که رئیس سازمان خصوصی سازی وآقای فولادوندنماینده مجلس حضورداشتند.بیان شدکه این مقدارباقی مانده که مدنظرمسئولین شهربافق است یکسال پیش فروخته وپول آن نیزدریافت شده ولی مسئولین بومی منطقه باتحریک کارگران واعتصاب مانع شدندواین کارغیرقانونی است واگراین واگذاری اتفاق نیفتددرآینده من وسایردست اندرکاران بایدپاسخگوی انجام نشدن آن باشیم واین کارمسئولین بومی منطقه غیرقانونی است.تنهاراه حل انجام نشدن آن این است که قانون راهمگان زیرپاگذاشته ویادرقانون بازنگری شودکه اینجانب درآینده پاسخگونباشم

You cannot copy content of this page