امام جمعه شهرستان بافق: طلایی مقدم یکی از برترین فرمانداران بافق است

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
پنج‌شنبه - 27 اسفند 1394

امام جمعه بافق گفت: در طول 21 سالی که امام جمعه بافق هستم طلایی مقدم را فرمانداری فعال و پویاتر دیدم. وی یکی از برترین فرمانداران بافق در طول دوره خدمت خود است.
حجت السلام سید جواد سلیمانی در آخرین نشست شورای اداری که صبح امروز با حضور مسئولان ادرات و ارگان های شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: نوروز تاریخچه ای بالغ بر 2500 سال دارد. ایرانیان هر ساله روز عید را جشن می گرفتند.
وی اضافه کرد: باظهور اسلام به دلیل برکت و ارزشمند بودن نوروز اسلام نیز آن را تایید کرد. این ایام زمان دید و بازید، صله رحم عیدی دادن، نظافت خانه و غبارروبی دل ها است.
سلیمانی بیان کرد: امیرالمومنین حضرت علی(ع) اهمیت زیادی برای این ایام قائل می شدند. در روز نوروز جلوس می کرد. گاهی در قبال هدیه گرفتن هدایایی نیز می دادند.
امام جمعه ضمن تشکر از فرماندار به جهت تلاش ها و زحمات یکساله گفت: حضور دو وزیر در بافق حاصل تلاش و کوشش فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان بود. وزیر صنعت، معدن و تجارت از تمام فعالیت ها و عملکردی که در فولاد بافق شده بود تشکر کرد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
ح-ا-ا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 28 اسفند 1394 - 12:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

امام جمعه معززتشکر.فرماندارمحترم ممنون وخسته نباشید

امید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 28 اسفند 1394 - 1:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

صد در صد درسته, , جناب طلایی مقدم بهترین و محبوب ترین فرماندار بافق بوده, , درسته که بومی نبوده ولی عملکردش و متانتش واقعا عالی و بی نطیر بوده بدون هیچ تعارفی

علیرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 28 اسفند 1394 - 1:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.در سال جدید بهترین ها رو برای سید بزرگوار و تمامی عزیزانی که قدمی برای آبادی شهر و کشور بر میدارن ارزو میکنم.همگی خسته نباشید خدا خودتون و خانوادتون رو حفظ کنه ان شاالله.

You cannot copy content of this page