در چهاردهمین مجمع هم اندیشی مطرح شد: مهمترین اولویت شهرستان بافق در سال 95 کسب کرسی مجلس است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 2 فروردین 1395

دکتر حسین ارجمند به عنوان نماینده کارگروه فرهنگی، آموزشی شهرستان در چهاردهمین مجمع هم اندیشی توسعه بافق که صبح امروز با حضور صاحبنظران و همشهریان بافقی با عنوان” اولویت های سال 95″در محل هتل علمدار برگزار شد گفت: مظلومترین بخش توسعه، بخش فرهنگ است. فرهنگ مقوله ای است که مظلوم واقع شده اما متخصص یا غیرمتخصص در مورد آن اظهار نظر می کند.
وی با تشکر از اقدامات ارزنده شورای اسلامی و شهرداری در رابطه با مسئله فرهنگ در سال گذشته عنوان کرد: طلسم شکسته شد و بالاخره تندیس وحشی بافقی نصب گردید. این عمل پسندیده با انتقادات بسیار زیادی روبرو گشت اما اتفاق مبارکی بود.
ارجمند اضافه کرد: این تندیس به عنوان نماد شهر بافق است . بهتر این است که آرامگاه یا حظیره ای در امتداد مجسمه ساخته شود.
وی ساخت و احداث فرهنگسرایی در خور شهرستان بافق را از دیگر اولویت ها دانست و بیان کرد: این امر با توجه به پیگیری های چند ساله هنوز محقق نشده است.
حسین ارجمند ادامه داد: اتفاق خوب دیگر در سال 94 حضور 95 درصد از مردم بافق در انتخابات دهمین دوره نماینده مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری بود. و ماحصل آن وحدت شیرین بین شهرستان های بافق و بهاباد است.
نماینده کارگروه فرهنگی، آموزشی مهمترین اولویت را فرستادن یک نماینده بافقی به مجلس دانست و افزود: به عنوان نخبه باید در حد توان تلاش کنیم آرزوی 37 ساله بافق و مردم بافق محقق گردد.
وی تصریح کرد: موضوع بیت الغزل مجالس این است که چون بافق در رده های بالای کشور فرد صاحب نفوذ را ندارد بسیاری از کارها و خواسته های مردمانش به سرانجام نمی رسد. حضور نماینده بافقی در مجلس باعث بالا رفتن اعتماد بنفس مردم می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
علیرضا رنجبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 3 فروردین 1395 - 1:09 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای دکتر درود
اولین مجلس یا پارلمان در سال1285 تاسیس شد یعنی همان مجلس شورای ملی و از ان صد و ده سال می گذرد
یعنی ما بافقی ها بعد از حدود صدو ده سال هنوز نتوانسته ایم به مجلس راه پیدا کنیم و به همین خاطر در پست های مملکتی هم نتوانستیم حضور داشته باشیم

You cannot copy content of this page