دیدار صمیمی جمعی از فعالان فرهنگی بافق با خانواده معظم شهید دکتر برزگری + تصاویر

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 4 فروردین 1395

در اوایل سال نو و در شب وفات حضرت ام البنین(س) و در آستانه ی روز تکریم مادران و همسران شهدا، مسئول و اعضای کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) به همراه حجت الاسلام و المسلمین روحانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بافق، حجت الاسلام و المسلمین عسگری و آقای رنجبر، مدیر آموزش و پرورش بافق با خانواده معظم شهید دکتر محمد برزگری بافقی دیدار نمودند.
در این دیدار که با هدف تبریک سال نو، تجلیل و تکریم خانواده شهید و بیان خاطرات و ویژگی های شهید برای نسل جوان امروز برگزار شد؛ در ابتدا محمدی، مسئول کانون مقدماتی را درباره این مراسم بیان داشت و خطاب به پدر و مادر شهید گفت: گرچه فرزند شما در راه خدا شهید شده اما به فضل پروردگار ما جوانان راه و سیره شهدا را در عرصه های مختلف با قوت و قاطعیت ادامه خواهیم داد و نمونه بارز آن، خانم شیری هستند که در مراسم حضور دارند و ایشان هم فرزند شهید هستند و در زمینه پرستاری در بیمارستان ولی عصر (عج) بافق انجام وظیفه می کنند که به نمایندگی از جامعه پزشکی در این برنامه شرکت کردند.
سپس مادر شهید به بیان ویژگی های فرزندش پرداخت از جمله اینکه اخلاق بسیار خوبی داشته، همیشه کمک دست پدرش بود و به نماز اول وقت توجه ویژه ای داشت.
در ادامه داماد این خانواده، مهندس درویشی و سپس همرزم شهید، آقای فدائیه به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداختند.
بعد حجت الاسلام و المسلمین روحانی، پیرامون بصیرت شهدا و لزوم ایجاد بصیرت در جامعه امروز صحبت نمود و سپس حجت الاسلام و المسلمین عسگری، درباره جنگ دیروز و جنگ امروز یعنی جنگ نرم و تکلیف همه در این عرصه به ایراد سخن پرداخت و در ادامه علی اصغر رنجبر گفت: قطعا هر کس در جلسه حاضر شده بخاطر دعوتنامه و عنایت شهید برزگری بوده و ان شاء الله همه بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم بویژه در میدان جنگ نرم که شما اعضای کانون بیشتر می توانید در این عرصه کمک کنید و ان شاء الله همه مسئولین هم به شما کمک می کنند و قدردان زحمات این کانون فعال و مؤثر در جامعه خواهند بود.
شعر خوانی و قرآن خواندن پدر شهید که بر اثر بیماری نابینا گشته، از بخش های جالب این دیدار بود و باعث ایجاد نشاط و صمیمیت خاصی در جلسه شد.
ما اعضای کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) ضمن تشکر از خانواده معزز شهید که پذیرای این جمع بودند و مسئولینی که همراهی کردند؛ صحت و سلامتی پدر و مادر شهید را از درگاه خداوند باری تعالی مسئلت می داریم.

روابط عمومی کانون

3

 

 

1

 

 

2

 

 

4

 

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
علیرضا رنجبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 - 1:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

درود
شهید برزگری از نابغه های گم نام است که باید به جوانان معرفی شود شود و تنها راه رهایی ما از کمبود های اجتماعی این است که جوان جامعه امروز ما این شهید عزیز را بشناسد و او را الگوی خود قرار دهد تا به جایگاه مطلوب برسیم درود بر پدر و مادر این شهید عزیز

مرتضی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 6 فروردین 1395 - 1:50 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آفرین بر آقای محمدی که به یاد خانواده این شهید بزرگوار بوده…امید است که ما نیز ادامه دهنده راه آن شهید باشیم

You cannot copy content of this page