کمپ شن و شادن با سرمایه گذاری بالغ بر٢٥٠میلیون تومان افتتاح شده است

دسته: عمومی
۸ دیدگاه
سه‌شنبه - 10 فروردین 1395

مدیر کمپ گردشگری شن و شادن بافق:
کمپ شن و شادن با سرمایه گذاری بالغ بر٢٥٠میلیون تومان افتتاح شده است
مدیر کمپ شن و شادن بافق گفت: کمپ شن و شادن با سرمایه گذاری بالغ بر ٢٥٠میلیون تومان افتتاح شده است. آمادگی راه اندازی فاز دو و سه به شرط حمایت و تامین زیر ساخت وجود دارد.
علی حقیقت در گفتگویی با خبرنگار” بافق فردا” اظهار داشت: مجوز کمپ شن و شادن بعد از سه سال پيگيري با همکاری و همراهی همسرم از میراث فرهنگی استان اخذ شد.
خدا را شکر که مسئولینی که امروز در میراث فرهنگي استان هستند نظر و دیدشان مثبت است.
در سال گذشته 15 روز به عید مانده اعلام شد اگر تمایل به راه اندازی کمپ دارید می توانید اقدام نمایید. ظرف 10 روز کمپ شن و شادن بافق دایر شد. و توانست با ارائه خدمات ارزنده به عنوان کمپ نمونه استان مطرح شود.
وی تصریح کرد: با اين اتفاق مصمم تر از سال گذشته وارد کار شده اما باز برای یکسال به منظور واگذاری زمین و مسائل دیگر به دنبال کاغذ بازی بودیم.
مدیر کمپ شن و شادن بیان کرد: در حال حاضر هم با سرمایه گذاری بالغ بر ٢٥٠میلیون تومان اختیاردار زمین و محوطه واگذار شده نیستیم. چون این محدوده در اختيار معدن زاغیا و محیط زیست است.
وی ضمن تقدیر از حمایت های دلسوزانه فرماندار عنوان کرد: فرماندار شخصا به همراه حراست فرمانداری با محیط زیست استان جلسه ای در این رابطه داشت و مصر بود تا کمپی آبرومند ایجاد شود و با جلسات متعدد پيگير راه اندازی اين كمپ شدند.
سرمایه گذار کمپ شن و شادن اضافه کرد: سعی بر این داشتیم تا معایبی که در سال گذشته وجود داشت به گونه ای رفع شود. فنس کشی کل مجموعه، ساماندهی موتور سوارها ، چیدمان فضای سنتی و دلنشین و… از جمله اقدامات بود.
وی ادامه داد: کویر و شب آن برای مسافران آرامبخش است. در این چند روز خوشبختانه بازدید کننده و مسافرین زیادی برای بازدید به کمپ مراجعه کردند. آنان بر این باور نبودند که بافق چنین پتانسیل هایی داشته باشد. مشاور وزیر جهاد کشاورزی “صادقی ” از جمله اشخاصی بود که از این مکان دیدن کرد. همسر وی گفت کویر بافق را هرگز نمی توان با کویر کشور “دبی” با وجود سرمایه گذاری زیاد مقایسه کرد.
علی حقیقت ادامه داد: شهر بافق شهری معدن خیز بوده و هم اکنون که قیمت سنگ در بازار جهانی کاهش یافته است باید به سمت گسترش و توسعه صنعت گردشگری پیش برود.
وی بیان کرد: در سال 94 با وجود مشكلات مالی و عدم نقدينگی و حتي در گذشت برادرم قصدی برای راه اندازی کمپ وجود نداشت. اما در اواخر سال به خاطر حمايت ها و پيگيرهای فرماندار و قولی كه به وی داده بودیم تمام سعي خود را كرديم تا به مسئولين ثابت كنيم براي توسعه و آبادانی اين شهر پا به پاي آنها تلاش خواهيم كرد.
وی با بیان این که محیط زیست استان هنوز در صدد مخالفت با واگذاری زمین است افزود: محیط زیست یزد با توجه به صحبت هایی که فرماندار و مدیر کل میراث فرهنگی استان داشتند بازهم نظر مثبتی نداشته ولي خوشبختانه بعد از بازديد ” فاطمی “معاون محترم گردشگري استان و ساير مسئولان ميراث فرهنگی استان نظرات آنان مثبت و كار ساز بود كه انشاء الله به حول و قوه الهی ثمر بخش باشد.
مدير كمپ شن و شادن صميمانه از كسانی كه در راه اندازی اين كمپ به او كمك كرده بودند از جمله طلايی مقدم فرماندار شهرستان ، طالعی معاون فرماندار، موسوی ريئس محيط زيست ،كريمی رئيس منابع طبيعي و فتاحی بخشدار شهرستان تشكر كرد واعلام نمود جهت سپاسگذاری تمام تلاش خود را براي راه اندازي فاز ٢و٣ خواهد نمود.
علی حقیقت همچنين اعلام نمود به دليل همراهی رئيس محيط زيست شهرستان بافق و جهت قدردانی در آينده نزديک برنامه های جهت شناساندن يوز آسیایی خواهد داشت.

 

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

4


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضا دهقانزاده بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 10 فروردین 1395 - 3:16 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

د ست مریزاد به اقای حقیقت و سایر بزرگوارانی که دراین پروژه همکاری دا شته اند

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 11 فروردین 1395 - 8:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای حقیقت با توجه به توانی که در شما می بینم مطمئن هستم که فاز 4 و 5 ان را هم راه می اندازید . و حتما این محل یکی از مجموعه های است که در اینده در شناساندن شهرمان بافق به کشور و جهان نقش اساسی را ایفا می کند . پس مصمم باش یا علی مدد

مجتبی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 11 فروردین 1395 - 9:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای حقیقت واقعا خسته نباشید. انشالله موفق باشید. و امیدوارم مکان تفریحی آبرومندی برای شهرستان و گردشگران ایجاد کنید.

رنجبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 11 فروردین 1395 - 6:56 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام ایکاش جناب حقیقت آدرس دقیق این کمپ رابرای هموطنان عزیزغیربومی اعلام میکردند

محمود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 14 فروردین 1395 - 2:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ضمن تشکر و دست مریزاد به جناب آقای حقیقت عزیز
چون زحماتتان و برنامه هایتان اصولی و با طراحی متناسب با کویر میباشد انشالله در اسرع وقت به نتایج خوبی دست خواهید یافت و همه باید همکاری کنیم تا با حمایت مسولین بافق به جایگاه واقعی خود از لحاظ حذب توریست و گردشگر برسد.

دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 15 فروردین 1395 - 2:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

علی رغم تبلیغات فراوانی که سال گذشته در خصوص این کمپ صورت گرفت وقتی به انجا رفتیم دیدیم تنها تفاوت صورت گرفته با سال های قبل اخذ ورودی بود و هیچ اقدام قابل توجهی دیده نشد . در مقایسه با کمپ شهید برزگری اصلا خوب نبود .

کامران این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 10 فروردین 1397 - 10:32 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

من فروردین ۹۷ از این کمپ دیدن داشتم. باتوجه به اینکه مبلغ زیادی هم به تور برگزارکننده پرداخت کردیم اما شخصا و تمام افراد حانواده از نحوه ارائه خدمات ناراضی بودبم. واقعا حیف پولی که به این تور و کمپ دادیم. از جمله مشکلات این کمپ بی برنامهگی مسئولین . نبود صندلی برای نشستن مراجعه کنندگان. برخورد زشت و زننده مسئولان بخش سافاری با مردم . نبود سرویس بهداشتی به تعداد کافی و کثیف بودن انها و….من و خانواده ام قطعا اخرین باری خواهد بود که از این کمپ دیدن می کنیم و اخرین باری هم خواهد بود که از یزد بازدید خواهیم کرد.

کامران این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 12 فروردین 1397 - 8:08 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بسیار کمپ بدی بود. ما که راضی نبودیم. برخورد مسئولان بخش سافاری با مردم مسمئز کننده بود. من که دیگه اونجا نخواهم رفت. قطعا می توان از کمپ های کویری سایر استانها با خیال راحت تری استفاده کرد

You cannot copy content of this page